۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اجازه تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی را نداریم
کد خبر: ۳۹۸۳۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون وزیر ارشاد:

اجازه تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی را نداریم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طبق مفاد برنامه پنجساله، اجازه تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی را به پیمانی یا رسمی نداریم.

اجازه تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی را نداریم
به گزارش سرویس فرهنگی صبح قزوین، علی اضعر کاراندیش عصر چهارشنبه در نشست با روسا و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: نیروهای قراردادی شاغل در این وزارتخانه باید تا پایان سال ۹۴ منتظر باشند تا تصمیم گیری لازم در این خصوص مبذول شود.
وی یادآورشد: برنامه های مفصلی برای بهبود وضعیت اعتباری ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانها پیش بینی شده است .
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: براساس طرحی به این وزارتخانه اجازه داده می شود تا درآمدهایی از برخی محل ها کسب کند که تحقق آن موجب تحول در حوزه مالی و اعتباری این وزارتخانه خواهد شد.
کاراندیش ادامه داد: اجرایی شدن این طرح منوط به تصویب نمایندگان مجلس در خانه ملت است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص بیمه تکمیلی کارمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از اول سال آینده بیمه تکمیلی کارکنان توسط هر استان و به تشخیص اداره کل مربوطه انجام می شود و وزارتخانه در این کار دخالت نمی کند.
وی یادآورشد: در راستای حمایت از کارکنان این وزارتخانه اگر فرزند همکاری در مدرسه تیزهوشان قبول شود وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ۵۰ درصد هزینه را پرداخت می کند همچنین چنانچه همکار و یا هنرمندی در شرایط بیماری خاصی باشد قطعا مورد حمایت ما قرار خواهد گرفت.
کاراندیش گفت: طبق هماهنگی بعمل آمده اعتبارات تخصیص یافته به تهران کاهش و در قالب فصل پنج به ادارات کل استانها اختصاص می یابد.
منبع: ایرنا انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان