۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اعلام جزئیات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی
کد خبر: ۳۸۸۴۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

اعلام جزئیات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی ضمن تشریح آخرین جزئیات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: ۸۰ درصد بازنشستگان از خدمات بیمه تکمیلی برخوردارند.

اعلام جزئیات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، علی اصغر بیات گفت: برای انعقاد قرارداد مجدد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی با چندین شرکت بیمه ای مکاتبه کرده و با در نظر گرفتن قیمت ، توانمندی شرکتها و همچنین موسسات تحت پوشش در نهایت شرکت آتیه سازان حافظ در مناقصه برنده شد و امسال نیز این شرکت بیمه ای خدمات به بازنشسگان تامین اجتماعی ارائه می دهد.
وی از افزایش سطح تعهدات درمانی شرکت آتیه سازان برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بازنشستگان خبر داد و گفت: این تعهدات نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است بطوریکه برای اعمال جراحی ۱۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد و نسبت به سال قبل مبلغ آن ۲ میلیون تومان بیشتر شده است.
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تاکید کرد: همچنین در قرار داد جدید برای بیماران خاص شامل تالاسمی، هموفیلی و دیالیزی و بیماران سرطانی تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته شده است.
به گفته بیات، سال قبل ماهیانه ۲۰ هزار و ۲۰۰ تومان از بازنشستگان برای بیمه تکمیل درمان کسر می شد و در قرار داد جدید این مبلغ به ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش یافته که از آذرماه از حقوق بازنشستگان کم می شود.
وی با اشاره به اینکه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار بازنشسته و خانواده آنان تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند ، گفت: از کل جمعیت بازنشستگان ۸۰ درصد آنان از خدمات بیمه تکمیلی برخوردارند.
بیات اظهار داشت: به طور اتوماتیک براساس لیست حقوق آبان ماه بازنشستگان ،تمامی آنان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته اند و درصورتیکه هر کدام قصد انصراف و یا اضافه شدن این بیمه را دارند( بازنشستگان جدید) می توانند تا بهمن ماه به کانونهای بازنشستگان در شهرستان محل اقامت خود مراجعه و فرم مخصوص را تکمیل کنند.
وی به مدت زمان پرداخت هزینه های خسارت درمان بازنشستگان اشاره کرد و گفت: بازنشستگان در صورت تکمیل مدارک و اسناد بیمارستانی مورد نیاز بیمه آتیه سازان ، خسارت درمان خود را طی یک هفته تا ۱۰ روز دریافت کنند.
منبع: مهر انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان