۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین موضوع منع حمل سلاح سرد در مدارس، باید فوراً مورد توجه مسئولان قرار گیرد
کد خبر: ۳۸۵۴۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری:

موضوع منع حمل سلاح سرد در مدارس، باید فوراً مورد توجه مسئولان قرار گیرد

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران گفت: در اینکه قتل معلم فیزیک توسط دانش‌‌‌آموزی در بروجرد عمدی است تردیدی نیست اما آنچه باید به طور فوری مورد توجه قرار گیرد موضوع منع حمل اسلحه سرد در مدارس است.

موضوع منع حمل سلاح سرد در مدارس، باید فوراً مورد توجه مسئولان قرار گیرد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، بهمن کشاورز درباره قتل یک معلم فیزیک توسط دانش‌آموزش در بروجرد گفت: خبر قتل معلمی به دست شاگردش صرف نظر از اینکه هر قتلی باعث تاسف است به طور ویژه باعث تاثر و تاسف افکار عمومی شد.
وی افزود: چنین رویدادی از یک سو حکایت از تنزل اخلاق عمومی دارد و از دیگر سو نشان می‌دهد متاسفانه توسل به خشونت با درجات مختلف می‌رود که راه حل انتخابی برای اغلب مسائل شود.
رییس اسکودا ادامه داد: آنچه در این میان بیشتر تکان‌دهنده است این است که نوجوانی که احتمالا سن زیر ۱۸ سال دارد و به لحاظ محیط حضور و کارش - یعنی مدرسه - بایستی اهل تحقیق و بحث و مدارا و مناظره باشد چنین روشی را برای بیان خواسته‌اش انتخاب کرده است.
کشاورز اظهار داشت: در اینکه این قتل عمدی است تردیدی نیست و تعیین سرنوشت متهم از نظر مسئولیت کیفری و میزان آن موکول به بررسی‌های بعدی خواهد بود اما آنچه باید به طور فوری مورد توجه قرار گیرد موضوع حمل اسلحه سرد در مدارس است که هرگاه به طور جدی کنترل نشود قطعا منتهی به ضایعات بزرگ و شاید تبدیل به نوعی فرهنگ مخرب خواهد شد.
این وکیل پایه یک دادگستری بیان داشت: در عین حال مقولاتی نظیر احترام به معلم و همینطور رعایت حرمت بزرگترها و مسائلی از این قبیل که به نظر می‌رسد مغفول مانده باید در دستور کار مراجع آموزشی و تعلیماتی قرار گیرد زیرا این حادثه نه فقط یک قتل بلکه هشدار بسیار مهمی است که همه باید به آن توجه کنیم.
الله‌اعلم.
  منبع: فارس انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان