۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین استان قزوین در ماه محرم میزبان پیکرهای پاک دو شهید گمنام می‌شود
کد خبر: ۳۷۵۱۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

استان قزوین در ماه محرم میزبان پیکرهای پاک دو شهید گمنام می‌شود

همزمان با دهه اول ماه محرم و ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیکرهای دو شهید گمنام در شهر بیدستان استان قزوین تدفین می‌شود.

استان قزوین در ماه محرم میزبان پیکرهای پاک دو شهید گمنام می‌شود
به گزارش سرویس فرهنگی صبح قزوین، سرهنگ مهدی طاهرخانی گفت: همزمان با ایام ماه محرم و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) شهر بیدستان از توابع شهرستان البرز استان قزوین میزبان پیکرهای پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود.
وی در ادامه افزود: بنا به در خواست مسئولین و مردم شهر بیدستان مبنی بر تدفین شهدای گمنام در این شهر پیکر مطهر دو شهید گمنام در بوستان امام علی (علیه السلام) شهر بیدستان تدفین می‌شوند.
طاهر خانی گفت: این دو شهید عزیز با هویت گمنام و مشخصات 25 ساله و 19 ساله از منطقه عملیاتی جزیره مجنون و در عملیات‌های خیبر و آفندی مجنون توسط ستاد کمیته جستجوی مفقودین و شهدای گمنام ستاد کل نیروهای مسلح از خاک عراق تفحص و بعد از گذشت 31 سال به میهن عزیزمان باز گشتند.
وی خاطر نشان کرد: این شهدای عزیز روز یکشنبه چهارم آبان مصادف با اول محرم الحرام از ساعت 16 مورد استقبال مسئولین و مردم شهر بیدستان قرار می‌گیرند و مراسم شب وداع با شهدا بعد از نماز مغرب در مسجد صاحب الزمان(عج) بیدستان برگزار می شود.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین افزود: مراسم تشییع و تدفین پیکرهای پاک این دو شهید عزیز روز دوشنبه از ساعت 14 از ورودی شهر بیدستان به سمت بوستان امام علی (علیه السلام) این شهر روی دستان مردم تشییع و در این بوستان تدفین می‌شوند.
انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان