۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ارشاد اصرار دارد فیلم‌های فتنه مشکلی ندارند
کد خبر: ۳۶۹۶۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

ارشاد اصرار دارد فیلم‌های فتنه مشکلی ندارند

ایوبی رئیس رئیس سازمان سینمایی، اعلام کرد: ما برنامه داریم که به مجلس برویم و با آقایان جلساتی را برگزار کنیم. جنتی گفت: «قصه‌ها» ساخته خانم رخشان بنی اعتماد را دیده‌ام به نظرم هیچ مشکلی ندارد و اکران هم خواهد شد.

ارشاد اصرار دارد فیلم‌های فتنه مشکلی ندارند
به گزارش سرویس فرهنگی صبح قزوین، به رغم تأکید کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی مبنی بر الزام وزارت ارشاد برای خودداری از نمایش عمومی فیلم های حامی فتنه اما رئیس سازمان سینمایی همچنان بر اکران این فیلم‌ها اصرار دارد! حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی اعلام کرده است "ما برنامه داریم که به مجلس برویم و با آقایان جلساتی را برگزار کنیم.
چرا که معتقد به تعامل با مجلس هستیم و فکر می‌کنیم با گفت‌وگو می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.
" همچنین علی جنتی، وزیر ارشاد درباره مخالفت مجلس با اکران دو فیلم «قصه‌ها» و «عصبانی نیستم» گفت: «قصه‌ها» ساخته خانم رخشان بنی اعتماد را دیده‌ام به نظرم هیچ مشکلی ندارد و اکران هم خواهد شد.
قصه‌ها اثری اجتماعی است و نباید نسبت به آن حساسیت نشان داد.
او البته درباره فیلم «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان اندکی عقب نشینی کرد و گفت: این فیلم را هم دیده‌ام که به نظرم نیاز به تامل بیشتر دارد و با این شکل اکران شدن آن موافق نیستم.
به نظرم باید با اصلاحاتی به اکران عمومی برسد.
نکته قابل تأمل این است که فیلم مدنظر ایوبی که برای اکران آن قصد مذاکره با مجلس را دارد، یک فیلم ضدایرانی تمام‌عیار است و سوال اینجاست چرا ایوبی این تلاش، برنامه و همت را برای اعتلای سینمای ارزشی به کار نمی‌برد؟ منبع: صراط نیوز انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان