۰۲/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۴ شنبه

صبح قزوین اقامه نماز جمعه توسط رهبری، اقتدار ایران را تثبیت کرد
کد خبر: ۳۶۹۵۵۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۱۳ ساعت: ۲۰:۱۶ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

اقامه نماز جمعه توسط رهبری، اقتدار ایران را تثبیت کرد

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط خاص منطقه و بعد از حمله بی‌نظیر جمهوری اسلامی به اسرائیل، همزمان که رئیس‌جمهور به دوحه قطر و عراقچی به لبنان سفر کردند، رهبری هم در نماز جمعه این هفته شرکت کردند و نشان داد که راه حزب‌الله و دفاع از مظلوم ادامه خواهد داشت.

اقامه نماز جمعه توسط رهبری، اقتدار ایران را تثبیت کرد
سالار ولایت‌مدار آبنوش در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛  در خصوص نماز جمعه نصر و حضور پرصلابت رهبری و حضور پرشکوه و میلیونی مردم اظهار کرد: حضور حضرت آقا امام خامنه‌ای بعد از پنج سال با وجود هجمه و تهدید رسانه‌های معاند و غربی مبنی بر حمله اسرائیل نشان از اقتدار، صلابت و درایت ایشان است.
 
وی افزود: توجه ویژه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نایب امام عصر (عج) هستند و هیچ نگرش و تفکر زمینی در این شرایط اجازه حضور در جامعه نمی‌دهد اما ایشان با ایمان و توکل و یقین راسخ در این مراسم پرشکوه و پرجمعیت شرکت می‌کنند.
 
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق سنوات گذشته ایشان فقط باید نماز جمعه را می‌خواندند اما این اتفاق نیفتاد و علاوه‌بر نماز جمعه، نماز عصر را هم با آرامش خاصی به جا آوردند و تا متفرق شدن جمعیت نیز در مراسم حضور داشتند و با مسئولان صحبت می‌کردند.
 
آبنوش اذعان کرد: در این شرایط خاص منطقه و بعد از حمله بی‌نظیر جمهوری اسلامی به اسرائیل، همزمان که رئیس‌جمهور به دوحه قطر و عراقچی به لبنان سفر کردند، رهبری هم در نماز جمعه این هفته شرکت کردند و نشان داد که راه حزب‌الله و دفاع از مظلوم ادامه خواهد داشت.
 
این مسئول اذعان کرد: نکته دوم استفاده از روش نرم رهبری در اثبات اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی بود.
 
وی با بیان اینکه نبرد رژیم صهیونسیتی نوعی از جنگ نرم بود، عنوان کرد: وقتی که امام خمینی (ره) در شب ۲۲ بهمن در حالی که همه هشدار خطر می‌دادند ولی فرمان انقلاب را صادر کردند و با روش نرم انقلاب را رقم زدند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این روش رهبری هم تداعی‌کننده زمان انقلاب بود و ایشان نیز با همان روش نرم در حالی که همه نگران حمله و اقدام تلافی‌جویانه رژیم ددمنش اسرائیل بودند در نماز جمعه حضور یافتند و با خطبه‌های رسا و با صلابت و بلاغت اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.
 
انتهای خبر/ ۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان