۰۲/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۴ شنبه

صبح قزوین قزوین در هفته‌ای که گذشت
کد خبر: ۳۶۹۵۵۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۱۳ ساعت: ۹:۴۲ ↗ لینک کوتاه

صبح قزوین بررسی می‌کند؛

قزوین در هفته‌ای که گذشت

گزیده‌ای از سرخط خبرهای یک هفته گذشته در استان قزوین را مطالعه می‌کنید.

قزوین در هفته‌ای که گذشت
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «صبح قزوین»، گزیده‌ای از سرخط خبرهای یک هفته گذشته در استان قزوین را مطالعه می‌کنید.
 
۱۳مصدوم و ۲ فوتی در تصادف زنجیره‌ای قزوین

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین از وقوع تصادف زنجیره‌ای در مسیر قزوین به تهران خبر داد.
 
تولید سالانه ۵۴۱ میلیون نشاء در گلخانه‌های قزوین

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاوز استان قزوین گفت: در واحدهای گلخانه‌ای این استان، سالانه ۵۴۱ میلیون نشاء سبزی و صیفی تولید می‌شود.
 
پایان کار ۴ مشاور املاک متخلف در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از همکاری با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در مجازات چهار واحد صنفی مشاور املاک خبر داد.
 
راه حزب‌الله با قدرت ادامه دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: مطمئناً حزب الله لبنان به یک توان و تکنولوژی و باور و اعتقادی رسیده که دیگر متکی و وابسته به فرد نیست و بدون شک با قوت و قدرتی ویژه به راه خود ادامه خواهد داد.
 
درخشش ورزشکاران استان در رقابت‌های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی جهان در کیش
 
در پایان هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمان جهان؛ اکبر بیگلری به نشان برنز رشته ماسکولار، محمد محمدی نشان نقره رشته فیتنس چلنج ، سلمان محمدی مدال برنز پیشکسوتان رشته پرورش اندام دست پیدا کردند.
 
پرچم مقاومت هیچگاه بر زمین نخواهد افتاد

شهردار قزوین گفت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری سیره، اندیشه و مکتب سید حسن نصرالله با قدرت ادامه دارد و پرچم مقاومت هیچگاه بر زمین نخواهد افتاد.
 
فرصت موج‌سواری رسانه‌های معاند را بگیریم

معاون هماهنگی امور سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: رسانه‌ها امروز وظایف و رسالت بزرگی دارند و نباید اجازه دهند این دستاورد بزرگ را جریان رسانه وابسته به صهیونیست به نفع خود مصادره کرده و آن را برای ما تبدیل به خسارت کند و بخواهد مقاومت اسلامی ناامید و پشیمان از راه طی شده معرفی کند.
 
آغاز توزیع ۸۴۰۰ تُن بذر گندم و جو در قزوین

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: توزیع ۸ هزار و ۴۱۲ تن بذر گندم و جو سال زراعی جدید در استان قزوین آغاز شده است.
 
تعلیق فعالیت رانندگان متخلف اتوبوس

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قروین گفت: ۱۵۰ پرونده تخلف رانندگان اتوبوس در کمیته انضباطی رسیدگی شد که از این تعداد ۱۳۰ پرونده منجر به رای در کمیته گردید.
 
۱۳۴ هزار نفر از جمعیت قزوین سالمند هستند

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به فعالیت ۱۲ مرکز شبانه‌روزی و روزانه نگهداری از سالمندان در سطح استان گفت: در حال حاضر به ۴۵۸ سالمند در این مراکز خدمات‌دهی می‌شود؛ به طور کلی ۱۳۴ هزار سالمند در قزوین شناسایی شده است.
 
پیگیری راه‌اندازی مدرسه تئاتر شبستان در قزوین

مشاور هنری رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور گفت: کار در مسجد برای ما اولویت است و اولویت دیگر ما بحث تربیتی است که اتفاق بیفتد اینکه مدرسه تئأتر شبستان اجرایی شده چند هدف مدنظر بوده که جریان سازی، هویت‌بخشی و بخش سوم کادرسازی است.
 
مسابقات والیبال نونهالان استان با قهرمانی تیم آبیک به پایان رسید
 
در پایان این رقابت‌ها تیم‌های کوروش آبیک، فُطرس قزوین و آرش آبیک به ترتیب اول تا سوم شدند.
 
پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان قزوینی

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از پرداخت ۱۷۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در ۶ ماهه نخست امسال به ۱۰۹ مددجوی تحت پوشش خبر داد.
 
رصدی بر قیمت اقلام اساسی در بازار قزوین

قیمت انواع فرآورده‌های گوشت سفید و مرغ نسبت به ماه گذشته با افزایش چند هزار تومانی مواجه بوده، بر این اساس قیمت هر کیلو مرغ تازه حدود ۸۸ هزار تومان، سینه مرغ ۱۵۳ الی ۱۵۵ هزار تومان و هر کیلو ران مرغ ۸۵ الی ۸۸ هزار تومان است.
 
برگزاری جشنواره غذا در نمایشگاه بین‌المللی قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: اولین جشنواره غذا با محوریت معرفی ظرفیت‌های غذایی استان قزوین برگزار می‌شود.
 
تخصیص تسهیلات ۱۴ میلیاردی برای هنرمندان قزوینی

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در حمایت از مشاغل خانگی حوزه فرهنگ هنر و رسانه، تسهیلاتی با بهره ۴ درصد اختصاص یافته و در حال پرداخت است.
 
۹ پرونده قتل در قزوین منجر به صلح و ساز شد

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین از مصالحه ۹ پرونده قتل در نیمه نخست سال جاری در قزوین خبر داد.
 
اصابت موشک‌های ایران اسلامی به قلب سرزمین‌های اشغالی

نیروی هوا فضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد که جزئیات آن متعاقبا به استحضار خواهد رسید.

شناسایی ۱۱۸۵ تُن بار غیرقانونی

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از شناسایی هزار و ۱۸۵ تُن بار بیش از حد مجاز در راه ‌های استان طی نیمه نخست امسال خبر داد.
 
کشف ۴۱۳ فقره انشعاب غیرمجاز آب در قزوین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در چهار ماهه ابتدای سال جاری تعداد ۴۱۳ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی کشف و قطع شده است.
 
رشد ۹ درصدی تولید شیر در قزوین

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تولید ۵۳۰ هزار تن شیرخام در واحدهای دامی این استان طی ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.
 
کشف فرار مالیاتی ۲۲ میلیاردی در استان قزوین

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از شناسایی فرار مالیاتی ۲۲ میلیارد تومانی یک دفتر اسناد رسمی در این استان خبر داد.
 
آزادی ۲۳۱۰ زندانی طبق ارفاقات قانونی در قزوین

رئیس کل دادگستری استان قزوین از صدور هزار و ۲۷۵ حکم مجازات جایگزین حبس در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری توسط قضات استان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۳۱۰ زندانی نیز با استفاده از ارفاقات قانونی در استان آزاد شده‌اند.
 
اجرای ۷ طرح عمرانی در مناطق عشایری قزوین

رئیس اداره امور عشایر استان قزوین از آغاز عملیات اجرای هفت طرح عمرانی در مناطق عشایری استان قزوین خبر داد.
 
دستگيری ۱۵ شكارچی غيرمجاز در قزوین

فرمانده يگان حفاظت محيط زيست استان قزوين گفت، ۱۵ شكارچي در۶ ماهه سال جاري قبل از شكار در دام محيط‌بانان قزوين گرفتار شدند.
 
آزادسازی بیش از ۱۷۲ هکتار اراضی در استان قزوین

رئیس کل دادگستری استان قزوین از آزادسازی بیش از ۱۷۲ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان به ارزش بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
 
توزیع ۱۱۹۶ جلد کتاب در بین کتابخانه های کانون‌های مساجد استان قزوین

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین گفت: یک هزار و ۱۹۶ جلد کتاب در بین بیش از ۳۰ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین که دارای کتابخانه فعال هستند، توزیع شد.
 
رشد درآمد اتاق بازرگانی استان قزوین

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: از ابتدای تصدی مدیریت اتاق بازرگانی قزوین قریب ۱۴ میلیارد بدهی داشتیم که طی این مدت نه تنها تمام آن بدهی را تسویه کردیم، بلکه نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان هم آورده داشتیم.
 
زمین شقایق قزوین سر و سامان می‌گیرد

در جلسه علنی شورای شهر قزوین حل مشکلات زمین شایق شامل روشنایی زمین و نگهداری از آن، زمین چمن مصنوعی، اصلاح ورودی‌ها، آماده‌سازی سرويس بهداشتی و نظافت کل مجموعه در دستور کار قرار گرفت.
 
علیپورها در راه رقابت‌های جهانی
 
رضا علیپور و میلاد علیپور قهرمان سنگنوردی کشور در شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان راهی کره جنوبی شدند.
 
بیش از ۳ هزار تبعه غیرمجاز از قزوین طرد شدند

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: : از ابتدای سال تاکنون در طرح طرد اتباع بیگانه غیرمجاز ۳ هزار و ۳۵۶ اتباع غیرمجاز دستگیر و از استان طرد شده‌اند.
 
۵ غار در قزوین به ثبت ملی رسیده است

معاون اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: غار قلعه کرد در روستای قلعه‌بخش آوج، غار عباس‌آباد در بخش آبگرم ، غار سفید آب در روستای سفید آب و غار ولی در روستای گشنه‌رود از توابع الموت غربی و غار انگول در روستای دینک از توابع کوهین از جمله غارهای به ثبت رسیده استان قزوین هستند.
 
آزادسازی بیش از ۱۷۲ هکتار اراضی در استان قزوین

رئیس کل دادگستری استان قزوین از آزادسازی بیش از ۱۷۲ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان به ارزش بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان