۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین مکتب مقاومت با خون شهدا قوام می‌گیرد
کد خبر: ۳۶۹۵۰۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۸ ساعت: ۱۶:۴۶ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین:

مکتب مقاومت با خون شهدا قوام می‌گیرد

فرماندار قزوین گفت: همانگونه که با شهادت امام حسین(ع) و یارانش مکتب امام تعطیل نشد بلکه بال و پر گرفت، مکتب حاج قاسم عزیز و این سید بزرگوار نیز تعطیل نخواهد شد و مایه رویش و جهش در تفکر جبهه مقاومت و موجب از هم پاچیدن رژیم منحوس صهیونیستی خواهد بود.

مکتب مقاومت با خون شهدا قوام می‌گیرد
طیب ملک‌پور در حاشیه راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از فلسطین و لبنان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» ضمن تبریک و تسلیت شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: شهادت مجاهد فی سبیل‌الله، سید مقاومت سید حسن نصرالله به طور قطع برای جبهه مقاومت یک اتفاق ناخوشایند و مایه تاسف و تاثر برای همه آزادمردان دنیا است.
 
وی افزود: قطعا جبهه مقاومت وابسته با شخص نیست، هرچند آن شخص کسی همچون سیدحسن نصرالله به عنوان سرمایه جبهه مقاومت باشد، امثال این شهدا در جبهه مقاومت زیاد بودند که با خون خود شجره طیبه مقامت اسلامی را تنومندتر کردند.
 
فرماندار قزوین بیان کرد: قطعا خون چنین شهدایی موجب جهش و حرکت بیشتر در جبهه مقاومت خواهد شد، با شهادت اسماعیل هنیه و سیدحسن نصرالله این مکتب تعطیل نخواهد شد.
 
 وی ادامه داد: همانگونه که با شهادت امام حسین(ع) و یارانش مکتب امام تعطیل نشد بلکه بال و پر گرفت، مکتب حاج قاسم عزیز و این سید بزرگوار نیز تعطیل نخواهد شد و مایه رویش و جهش در تفکر جبهه مقاومت و موجب از هم پاچیدن رژیم منحوس صهیونیستی خواهد بود.
 
ملک‌پور بیان کرد: به امید خدا خون پاک شهدای مقاومت باعث عزت و اقتدار جبهه مقاومت و آزادگان جهان خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: حقوق بشری که در کشورهای غربی مطرح است مطابق با خواسته‌های حقوق غربی است تا حقوق بشر؛ آنچه که به عنوان حقوق بشر در اذهان عمومی مطرح است با آنچه که اکنون می‌بینیم متفاوت است.
 
فرماندار قزوین افزود: اتفاقاتی که این روزها در منطقه شاهد آن هستیم ضایع کردن کمترین حقوقی است که بشر می‌تواند داشته باشد، امروز در غزه و لبنان حقوق زنان و کودکان و بشریت رعایت نمی‌شود، این ادعای پوشالی است.
 
وی تاکید کرد: بشر در طول تاریخ هیچگاه این اندازه از سفاکی و خونخواری را از هیچ رژیمی ندیده است، این ننگی برای جامعه بشریت و قدرت‌های غربی و سردمداران تابع غرب در منطقه است.
 
ملک‌پور در پایان گفت: امروز می‌بینیم که کشورهای عربی با چشم خود نظاره می‌کنند که چه اتفاقاتی در غزه و لبنان در حال رخ دادن است و سکوت می‌کنند، این مایه تعصب و تاثر برای برخی مسلمانان است که ظلم آشکار را به هم کیشان خود را به چشم می‌بینند و کاری نمی‌کنند.
 
انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان