۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین پرچم مقاومت هیچگاه بر زمین نخواهد افتاد
کد خبر: ۳۶۹۵۰۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۸ ساعت: ۱۴:۳۸ ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین:

پرچم مقاومت هیچگاه بر زمین نخواهد افتاد

شهردار قزوین گفت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری سیره، اندیشه و مکتب سید حسن نصرالله با قدرت ادامه دارد و پرچم مقاومت هیچگاه بر زمین نخواهد افتاد.

پرچم مقاومت هیچگاه بر زمین نخواهد افتاد
مهدی صباغی در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی و تجمع امت حزب‌الله قزوین که به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه تحلیلی «صبح قزوین »؛ اظهار کرد: شهادت سید حسن نصرالله برای جبهه مقاومت، جبهه اسلام و مسلمین جهان بسیار سنگین بود اما ما قائل به فرد نیستیم و به فصل خداوند به زودی این خلع پُر خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت جبهه اسلام است، افزود: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری سیره، اندیشه و مکتب سید حسن نصرالله با قدرت ادامه دارد و پرچم مقاومت هیچگاه بر زمین نخواهد افتاد؛ همانطور که انقلاب ما در امتداد عاشورا و در راستای سیره و سنت علوی و نبوی راهش را ادامه می‌دهد.
 
شهردار قزوین با اشاره به اینکه امت اسلام پای اینگونه مسائل ایستاده‌اند، بیان کرد: سید حسن نصرالله یک الگو و اسطوره بود که به عنوان فرمانده دلاور جبهه لبنان و حزب‌الله را هدایت می‌کرد که به فضل خداوند راهش با قوت ادامه دارد و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری همه موظف هستیم که با پیروی از سیره و مکتب ایشان راهش را ادامه دهیم. 
 
صباغی در پایان گفت: خوشبختانه مردم قدرشناس و مسلمان ایران همواره ثابت کردند که پای این نهضت هستند چراکه این اتفاقات از صدر اسلام وجود داشته و مردم با تمام قدرت راه و مسیر شهید سید حسن نصرالله را ادامه خواهند داد.
 
انتهای خبر/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان