۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین اجازه موج‌سواری رسانه‌های معاند در شهادت سید مقاومت را ندهیم
کد خبر: ۳۶۹۵۰۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۸ ساعت: ۱۴:۱۵ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگی امور سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

اجازه موج‌سواری رسانه‌های معاند در شهادت سید مقاومت را ندهیم

معاون هماهنگی امور سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: رسانه‌ها امروز وظایف و رسالت بزرگی دارند و نباید اجازه دهند این دستاورد بزرگ را جریان رسانه وابسته به صهیونیست به نفع خود مصادره کرده و آن را برای ما تبدیل به خسارت کند و بخواهد مقاومت اسلامی ناامید و پشیمان از راه طی شده معرفی کند.

اجازه موج‌سواری رسانه‌های معاند در شهادت سید مقاومت را ندهیم
عباس کاظمی در حاشیه راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از لبنان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» با اشاره به شهادت سید مقاومت سیدحسن نصرالله اظهار کرد: اگر براساس مبانی دینی و اسلامی بخواهیم شهادت سیدحسن نصرالله را تحلیل کنیم، این شهادت یک دستاورد بزرگ برای ما و جبهه مقاومت است و حقیقتا برای دشمنان یک شکست بزرگ خواهد بود.

وی افزود: ما شرایط امروز منطقه و جهان را باید براساس سنت الهی باید تحلیل کنیم، آن چیزی که مسلم است امروز محور مقاومت و دنیای اسلام در قدرت و قوت قرار دارند و جبهه مقابل ما در فرسودگی و رو به زوال قرار دارد.

معاون هماهنگی امور سیاسی، امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: در مقابل کسانی هستند که این جریانات را براساس مادیات تحلیل کرده و روایت‌هایی می‌‎سازند که باید به شدت مراقب این جریانات باشیم.

وی ادامه داد: رسانه‌ها امروز وظایف و رسالت بزرگی دارند و نباید اجازه دهند این دستاورد بزرگ را جریان رسانه وابسته به صهیونیست به نفع خود مصادره کرده و آن را برای ما تبدیل به خسارت کند و بخواهد مقاومت اسلامی ناامید و پشیمان از راه طی شده معرفی کند.

کاظمی با اشاره به سکوت سازمان‌های بین‌المللی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: ماهیت سازمان‌های بین‌المللی امروز دفاع و پشتیبانی از منافع نامشروع رژیم صهیونیستی و در راس آنها آمریکاست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بارها تجربه شده که سازمان‌های بین‌المللی جز سکوت و تاسف حداقلی در چنین شرایط جنایکارانه‌ای که به راحتی زن و کودک را می‌کشند و بیمارستان و مدارس را نابود می‌کنند هیچ قید و محدودیتی ندارند در برابر این‌ها جز به تاسف حداقلی کاری نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: از بعد از عملیات طوفان‌الاقصی تاکنون دیدیم که امیدی به سازمان‌های بین‌المللی نیست، با وجود جنایات فراوانی که در غزه اتفاق افتاده، کدام سازمان بین‌المللی و حقوق بشری تا به امروز قدمی در جهت حقوق این ملت مظلوم و در محاصره انجام داده است.

معاون هماهنگی امور سیاسی، امنیتی استاندار قزوین با اشاره به فرمان جهاد مقام معظم رهبری اظهار کرد: امت اسلامی باید بیدار شده و به پا خیزند، هر کسی در هر موقعیت و به هر میزانی که می‌تواند باید در جهت حمایت از امت اسلامی،  مردم غزه و جنوب لبنان گام بردارد.

کاظمی در پایان گفت: ما باید در این مسیر قدم برداریم، دلخوش کردن به سازمان‌های بین‌المللی و مذاکرات سودی برای امت اسلامی نخواهد داشت و یقین دارم اگر امت اسلامی یکپارچه به پا خیزد و پرچم عدالت‌خواهی که شهید نصرالله بلند کرده است را همچنان در دست گیرند به زودی شاهد اضمحلال رژیم صهیونیستی و افول قدرت‌های مستکبر جهان خواهیم بود.

انتهای خبر/2001
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان