۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین تعلیق فعالیت رانندگان متخلف اتوبوس
کد خبر: ۳۶۹۴۹۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۸ ساعت: ۱۲:۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قروین اعلام کرد:

تعلیق فعالیت رانندگان متخلف اتوبوس

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قروین گفت: ۱۵۰ پرونده تخلف رانندگان اتوبوس در کمیته انضباطی رسیدگی شد که از این تعداد ۱۳۰ پرونده منجر به رای در کمیته گردید.

تعلیق فعالیت رانندگان متخلف اتوبوس
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین؛ سید محمد مهدی تقوی اظهار کرد: ۱۵۰ پرونده در ۲۵ جلسه کمیته انضباطی رانندگان درون شهری قزوین در 6 ماه ابتدای سال جاری رسیدگی شد، که از این تعداد ۱۳۰ پرونده منجر به رای در کمیته گردید.
 
وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی و محرز شدن تخلف، ضمن اخذ تعهد کتبی از راننده متخلف و درج در پرونده و تعلیق موقت از یک روز تا یک هفته از فعالیت رانندگی طبق آیین نامه انضباطی انجام می شود.
 
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قروین با بیان اینکه واحد رسیدگی به شکایات سازمان اتوبوسرانی شهرداری قروین، با ذکر دلایل و پس از بررسی اظهارات متخلفان بر اساس آیین نامه اجرایی انضباطی رانندگان، اقدام به معرفی به هیات انضباطی می‌نماید.
 
این مسئول خاطر نشان کرد: این اقدام به منظور ایجاد رفاه و بالابردن خدمات سرویس‌دهی به شهروندان و بهبود شرایط و رعایت قانونی در محیطی سالم اجرا شده است.
 
تقوی در خاتمه بیان کرد: تردد خارج از خط تعیینی سازمان، عدم همکاری با سازمان، عدم رعایت شئونات اسلامی، اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان‌های شیمیایی، کار با اتوبوس بدون گواهی معاینه فنی، امتناع از حمل مسافر از جمله تخلفات اتوبوسرانان است که بر اساس جدول تخلفات و تنبیهات آیین نامه اجرایی انضباطی واگذاری اتوبوس به بخش غیر دولتی در هیات انضباطی صورت می‌گیرد.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان