۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین شهادت «سید حسن نصرالله» جبهه مقاومت را تقویت می‌کند
کد خبر: ۳۶۹۴۹۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۸ ساعت: ۱۲:۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین:

شهادت «سید حسن نصرالله» جبهه مقاومت را تقویت می‌کند

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: هرچند ما یک شخصیت بزرگ و تاثیرگذار را از دست دادیم اما راه شهید «سید حسن نصرالله» تداوم داشته و جبهه مقاومت تقویت خواهد شد.

شهادت «سید حسن نصرالله» جبهه مقاومت را تقویت می‌کند
محمد خورشیدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، با تسلیت به مناسبت شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: بسیار از این حادثه تلخ و شهادت جانگداز سید حسن نصرالله ناراحت و متاثر هستیم، هرچند ما یک شخصیت بزرگ و تاثیرگذار را از دست دادیم اما راه این شهید بزرگوار تداوم داشته و جبهه مقاومت تقویت خواهد شد.
 
وی افزود: اکنون شاهد هستیم در همه کشورهای محور مقاومت از جمله ایران، لبنان، عراق و یمن در کنار حزن و اندوه فراوان، یک اتحاد مردمی از شنیدن خبر شهادت سید حسن نصرالله ایجاد شده است و این پشتوانه مردمی بدان معنا است که با شهادت دلیرمردان و فرماندهان جبهه مقاومت، دشمنان نمی‌توانند این مسیر را متوقف کنند.
 
مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین تصریح کرد: البته شاید با شهادت سید حسن نصرالله یک خوشحالی و شادی موقت در بین دشمنان شکل گرفته باشد اما استفاده از بمب 85 تُنی برای شهادت ایشان نشان از تاثیرگذاری و اهمیت این شخصیت و مجاهد عالیقدر دارد.
 
وی در پایان تاکید کرد: قطعا با راهنمایی‌های خردمندانه مقام معظم رهبری این جریان ادامه خواهد داشت و همانطوریکه رهبر انقلاب محکم فرمودند جبهه مقاومت پیروز بوده و این پیروزی نزدیک است و قطعا این امر با پشتوانه مردمی اتفاق خواهد افتاد.
 
انتهای خبر/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان