۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین راه حزب‌الله با قدرت ادامه دارد
کد خبر: ۳۶۹۴۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۸ ساعت: ۷:۳۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

راه حزب‌الله با قدرت ادامه دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: مطمئناً حزب الله لبنان به یک توان و تکنولوژی و باور و اعتقادی رسیده که دیگر متکی و وابسته به فرد نیست و بدون شک با قوت و قدرتی ویژه به راه خود ادامه خواهد داد.

راه حزب‌الله با قدرت ادامه دارد
حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌مراد یوسفی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ ضمن تسلیت شهادت بزرگ مرد مجاهد جبهه مقاومت و رهبر حزب الله لبنان اظهار کرد: قطعاً شهادت این شهید والامقام تاثیر بسزایی در جهان اسلام خواهد داشت و جبهه مقاومت و مبارزه با استکبار و اشغالگران را خیلی منسجم‌تر از قبل خواهد کرد.
 
وی افزود: همواره وقتی خون شهیدان در مسیری ریخته می‌شود، آن مسیر محکم‌تر و مستحکم‌تر ادامه پیدا می‌کند و دنیا بداند همان‌طور که خون شهید سلیمانی برای آمریکایی‌ها امنیت نیاورد بلکه امنیت آن‌ها را از بین برد قطعاً خون این شهید والا نسب، امنیت و آسایش اشغالگران آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان آنان را سلب خواهد کرد.

جبهه مقاومت منسجم‌تر از گذشته خواهد بود 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه خون سیدحسن نصرالله قطعاً جبهه مقاومت را منسجم‌تر از گذشته خواهد کرد، تشریح کرد: این بار اول نیست که چنین جنایاتی مرتکب می‌شوند، اسرائیلی‌ها در سال ۷۱ سید عباس موسوی را شهید کردند و بعد از ترور این شهید والامقام بعضی‌ها تصور می کردند کار مبارزه و حزب الله تمام شده اما قوی‌تر از گذشته ادامه پیدا کرد و ان‌شاالله بعد از شهادت سید حسن نصرالله قوی‌تر از این دوران هم ادامه پیدا خواهد کرد.
 
یوسفی ادامه داد: مقام معظم رهبری در فرمایشاتی که داشتند و مطالبی که فرمودند بی‌نتیجه و بی‌تاثیر بودن چنین شیطنت‌ها، خیانت‌ها و خباثت‌ها را مطرح فرمودند و مطمئناً تاثیری بر این مسیر نخواهد داشت.
 
این مسئول با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمانی هم صادر کردند که  همه مسلمانان باید از جبهه مقاومت و حزب الله لبنان حمایت کنند، اذعان کرد: متاسفانه خیلی از کشورهای اسلامی دست حاکمانی است که وابسته به استکبار هستند اما ملت‌ها باید متحد و منسجم بشوند و به فضل الهی به زودی این اتفاق خواهد افتاد و حتی تاج و تخت حاکمان وابسته به صهیونیست‌ها و استکبار جهانی را از بین خواهند برد و ملت و امت متحد اسلامی شکل خواهد گرفت.
 
وی اضافه کرد: این فقط فرمایشات مقام معظم رهبری نیست بلکه همه علمای اسلام هم با این نظر رهبری موافقند و کشورهای همسایه فتوایی شبیه همین دارند.

سید حسن نصرالله تمام زندگی خود را وقف مقاومت کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تاکید کرد: سید حسن نصرالله در این مدت مجاهدت‌ها و خدمات بسیار زیادی داشت و از همان ابتدا به عنوان پدر شهید، فرزندش را در این مسیر داد و تمام زندگی را وقف مقاومت و مبارزه کرد.
 
یوسفی با اشاره به اینکه خدمات سید حسن، لبنان را صاحب فناوری، تکنولوژی و سلاح‌ها و ادوات مدرن کرد، عنوان کرد: قطعاً در بُعد ساخت درونی مجموعه حزب‌الله لبنان و هم در تقویت ادوات و استحکامات نقش سید حسن نصرالله نقش بی‌نظیر و بی‌بدیلی است.

لبنان پیش قدم در حمایت از غزه

این مسئول ادامه داد: امروز با زحمات این سید والامقام، حزب الله لبنان به عالی‌ترین حد از توانمندی‌های خودش رسیده و مقاومت در منطقه به یک اتحاد و انسجامی دست یافته است به طوری که حزب الله لبنان در حمایت از مردم غزه پیش قدم بود و سید حسن نصرالله خودش و خانواده‌اش و همه آنچه که داشت در مسیر مقاومت و دفاع از مردم غزه و فلسطین هدیه کرد و قطعاً این مجاهدت‌ها و این خدمات از این به بعد بیش‌تر بر همگان روشن خواهد شد.

وی اذعان کرد: برخلاف تبلیغات شبکه‌های معاند که سید حسن نصرالله را فرد غیرمقبول معرفی می‌کردند اما همگان دیدند که همین‌ها امروز اعتراف کردند که سید حسن توانسته بود همه لبنان و خیلی از مردم عرب علاقمند به اسلام و حتی غیرمسلمانان را دور خودش جمع کند.

ساختار حزب‌الله با شهادت سید حسن متزلزل نخواهد شد 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان با تاکید بر اینکه مطمئناً این خدمات سید بزرگوار بود که چنین استحکامی به این مجموعه داد، اظهار کرد: در ساختار سازمان حزب‌الله و توانایی‌اش برای مقابله با رژیم صهیونیستی با شهادت سید حسن نصرالله به هیچ وجه تزلزل ایجاد نخواهد شد و با وجود اینکه سید حسن نصرالله به عنوان رهبر و دبیرکل نقش مهمی داشت اما همه چیز وابسته به این شخصیت نبود.
 
یوسفی اضافه کرد: همان طور که بعد از امام راحل گفتند کار کشور تمام می‌شود اما دیدیم، محکم‌تر از قبل در این مسیر ادامه داد و وقتی که زمان ترور سید عباس موسوی گفتند که کار حزب الله تمام است اما با قوت و قدرت بیش‌تر ادامه داد، مطمئناً حزب الله لبنان به یک توان و تکنولوژی و باور و اعتقادی رسیده که دیگر متکی و وابستگی به فرد نخواهد بود و با قوت و قدرتی ویژه ادامه خواهد داد.
 
این مسئول تصریح کرد: به واسطه ساختار حزب‌الله و تربیت نیروهایی که  توسط این سید والامقام انجام شد امروز باید منتظر باشیم حزب‌الله لبنان بهتر و قوی‌تر از گذشته در مبارزه با صهیونیست‌ها پیشتاز باشد و ان‌شا‌الله در روزهای آینده هم خواهیم دید که حزب‌الله لبنان بدون سید حسن نصرالله همان مسیری را خواهد رفت که با حضور ایشان پیش رفت.

حزب‌الله آماده جنگ فرسایشی با اسرائیل است

وی بیان کرد: تا به امروز بخش خیلی اندکی از توانایی‌های حزب‌الله لبنان رونمایی شده و حزب الله آماده جنگ طولانی مدت فرسایشی با استکبار جهانی و پادگان نظامی آمریکایی یعنی اسرائیل غاصب هست و توان مبارزه با آن‌ها را دارد گرچه بمب‌های یک تنی آمریکا که به پادگان نظامی اسرائیل دادند در اختیار حزب الله نیست اما توانایی‌هایی دارند که در آینده خواهیم دید اسرائیلی‌ها را با چالش جدی مواجه خواهند کرد.

آمریکا مقصر اصلی شهادت سید حسن نصرالله 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) تاکید کرد: جنایات رژیم صهیونیستی بر همگان ثابت شده و کسی در عدم پایبندی این رژیم منحوس به قوانین و مقررات بین‌المللی تردیدی ندارد و اصلا حقوق بشر برای این‌ها معنی ندارد و حمایت همه جانبه دو پهلوی آمریکایی‌ها از اسرائیلی‌ها بر همگان روشن است و از طرفی با اعلام اینکه «ما خبر نداشتیم، با ما هماهنگ نشده بود، ما شرکت نداشتیم» می‌خواهند فشار بین‌المللی را از اسرائیل غاصب بردارند.

یوسفی با ادامه با بیان اینکه آمریکا ادوات و تجهیزات و امکانات در اختیار رژیم غاصب صهیونیستی قرار می‌دهد، تصریح کرد: به هیچ وجه پایبند به قوانین و مقررات بین‌المللی هم نیستند و برای شورای امنیت واقعا ننگ بزرگی است که دستور ترور سید حسن نصرالله از آنجا و در آمریکا صادر شد و قطعاً مقصر اصلی آمریکاست.

این مسئول عنوان کرد: این سگ‌ هار در منطقه بدون حمایت و بدون پشتیبانی بی قید و شرط آمریکایی قادر به انجام هیچ کاری نیست و مطمئناً همه این جنایت‌ها به عهده آمریکایی‌هاست و جهان اسلام باید در مقابل آمریکا مطالبه‌گر این همه ظلم و تضییع حقوق مردم و مسلمین باشند.

اسرائیل عروسک خیمه شب‌بازی آمریکا 

وی تاکید کرد: اسرائیلی‌ها عروسک خیمه شب بازی هستند و عروسک‌گردان آمریکاست، هیچ توجیهی قابل قبول نیست که آمریکایی‌ها دستشان به خون این مردم بی‌گناه آلوده نیست، همه این خون‌ها به عهده استکبار جهانی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: جبهه مقاومت بعد از این اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی باید هوشیاری و آگاهی کامل و اتحاد و انسجام درستی داشته باشند که مانع هر گونه اقدام جدید دشمن علیه بخش‌هایی از جبهه مقاومت شوند.

یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً اسرائیلی‌ها دنبال ضربه زدن به جبهه مقاومت هستند، بعد از غزه که سراغ لبنان رفتند و اگر جبهه مقاومت متحد نشوند و در مقابلش نایستند باید شاهد این اقدامات در کشورهای سوریه و عراق و یمن و نهایتاً در جمهوری اسلامی ایران هم باشیم اما جبهه مقاومت با اتحاد و انسجام و یک صدا باید در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی هم هوشیار باشند و هم اقدام مشترک و تقسیم کار داشته باشند تا مانع این شیطنت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه باشند.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان