۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین حملات اسرائیل به لبنان، چهره واقعی دنیای
کد خبر: ۳۶۹۴۶۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۴ ساعت: ۲۳:۴۰ ↗ لینک کوتاه

عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان قزوین عنوان کرد:

حملات اسرائیل به لبنان، چهره واقعی دنیای

عضو هیات علمی گروه معارف دانشگاه فرهنگیان استان قزوین گفت: برای دنیای غرب هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و آن‌ها هرگونه که باب میلشان باشد با جوامع و مردم کشورهای مختلف برخورد می‌کند.

حملات اسرائیل به لبنان، چهره واقعی دنیای
مهدی محمدزاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» در خصوص جنایات رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی نسبت به فلسطین، غزه و لبنان اظهار کرد: واقعیت و حقیقت حقوق بشر در دنیای غرب این است که دنیایی وجود دارد که خود را مدافع حقوق بشر می‌نامد ولی در موضوع این چنینی سکوت و در مواردی حمایت کرده است.
 
وی افزود: دنیایی که نظم نوین جهانی را برای خودشان به یدک می‌کشند ولی شعار آنچه ما دوست داریم انجام می‌دهیم و آنچه نمی‌خواهیم انجام نمی‌دهیم را به کار می‌گیرند. برای این گروه هیچ محدودیتی وجود ندارد و با بشریت هر گونه که میلشان بکشد برخورد می‌کنند و با فجیع‌ترین شکل ممکن با مردم مظلوم سایر نقاط دنیا برخورد می‌کنند.
 
عضو هیات علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین ادامه داد: همچنین آمریکا به تنهایی حامی اسرائیل نیست و نمی‌تواند به تنهایی دنیا را قانع کند و کشورهای مزدوری مثل فرانسه، انگلیس و برخی کشورهای ترسو و خائن هم حامی این رژیم کودک‌کش هستند. 
 
این استاد اذعان کرد: دشمن حتی درون کشور ما هم وجود دارد و می‌خواهد چهره غرب بزک‌شده را به جوانانمان نشان دهد و دنیای غرب را دنیای متدین و پیشرفته معرفی کنند. اکنون با این اتفاقاتی که افتاد افراد باید متوجه این نکته شوند که در دنیای غرب انسان هیچ ارزشی ندارد.
 
محمدزاده مطرح کرد: دنیای غرب، چنین دنیای وحشتناک و غیرانسانی است، البته که مردم عزیز ایران نشان دادند که همیشه حامی مظلومان هستند و هر جا که مظلوم مسلمانی مورد ظلم واقع شده حکومت و مردم از آن‌ها دفاع کردند و در برابر ظالمان ایستادگی کردند. 
 
وی با اشاره به انتقام جمهوری اسلامی از این رژیم غاصب تصریح کرد: جمهوری اسلامی نشان داده است که برای دفاع از خاک و حفظ و آبروی مردمش ذره‌ای کوتاه نمی‌آید و مردم و کشور خط قرمز نظام و پرچم ما است.
 
عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان قزوین در پایان گفت: هشت سال جنگ تحمیلی ثابت کرد صدامی که مورد حمایت چندین کشور و نظام قدرتمند بود نتوانست حتی ذره‌ای از خاک کشورمان را تصرف کند، اکنون هم پاسخ جمهوری اسلامی برای دفاع از مظلومان باقی است و برخوردی که این نظام با رژیم منحوس خواهد کرد یک برخورد عاقلانه است و به دنبال حملات پوچ نیستیم و از هر پاسخی هدفی را دنبال می‌کنیم. 
 
انتهای خبر/۲۰۰۵

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان