۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین جنایات اسرائیل در لبنان محکوم است
کد خبر: ۳۶۹۴۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۲ ساعت: ۱۶:۳۶ ↗ لینک کوتاه

عضو هیات علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ع):

جنایات اسرائیل در لبنان محکوم است

عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ع) گفت: در گذشته اندکی از مردم جهان و حق‌طلبان با اسرائیل مخالفت و دشمنی می‌کردند، اکنون با جنگی که در غزه در گرفته است پرده از هویت واقعی این رژیم غاصب،کودک کش و نژاد پرست برداشته و جهانیان را نسبت به آن آگاه کرده است.

جنایات اسرائیل در لبنان محکوم است
نقاب‌ دورویی از چهره اسرائیل برداشته شد 


زهرا طاهری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی علیه جبهه مقاومت و ایران، از سر استیصال است. حجم و نوع اقدام اخیر این رژیم بی‌سابقه است و از این جهت حتی انتقاد و برائت افراد منتقد جبهه مقاومت را نیز برانگیخته است.

وی افزود: اسرائیل با زیرکی تمام دائما در حال نقشه و توطئه علیه ایران بوده و با به تله انداختن ایران به دنبال کشاندن مستقیم جنگ در ایران است تا جنایات جنگی و غیرانسانی‌اش را در سرزمین ایران بیندازد و حواس مردم جهان را از مسئله اصلی پرت نماید.
 
عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ع) افزود: اما اکنون در نقطه حساسی از تاریخ قرار داریم، کشوری که هدفش در داخل حفظ امنیت ملی و در خارج از کشور صلح به جهان و کمک به مظلومین عالم است، اسرائیلی در مقابل آن قرار دارد که خود می‌داند بازنده جنگ است، جنگ صرفا در بخش تجهیزات و کشت وکشتار برنده یا بازنده را مشخص نمی‌کند، بلکه چهره و هویت واقعی سیاستمداران و نظام ایدولوژیک یک کشور را مشخص می‌کند. کما اینکه چهره و اعتبار سیاسی و بین‌المللی اسرائیل در جهان خدشه‌دار شده است. 
 
طاهری اذعان کرد: نهضت‌های کوچک دانشجویی تا تظاهرات گسترده مردم در سراسر جهان، نشان داد که چهره واقعی و نظام نژادپرست و کودک کش اسراییل بر همگان اشکار شده و جهان به هویت اسرائیل و چهره عریان و خشن آن پی برده است.
 
این استاد مطرح کرد: در تمام جهان حتی کشورهایی که خود زمانی حامی اسرائیل بودند، مردمانی که خیلی با مسائل جهان کاری نداشتند و اهل سیاست نبودند، همه و همه به اعتراض و مبارزات مدنی علیه اسرائیل به پا خواسته ‌اند و دیگر اسرائیل نمی‌تواند به روال گذشته سیاست‌های خودش را راحت و بدون دردسر و با مظلوم نمایی پیش ببرد. 
 
طاهری ادامه داد: اگر در گذشته اندکی از مردم جهان و حق‌طلبان با اسرائیل مخالفت و دشمنی می‌کردند، اکنون جهان به این آگاهی رسیده است که این کشور چه برنامه‌های زشت و پلیدی برای رسیدن به اهداف شوم خود در سرداشته و دارد.
 
وی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران بیان کرد: ما تجربه هشت سال جنگ، ویرانی و نابرابری قدرت نظامی بین ایران و رژیم بعث عراق را داشتیم و دیدیم که چقدر سرمایه‌های عزیزمان از بین رفتند و دیدیم که جهان و جهان‌خواران چگونه با حمایت از صدام آتش جنگ را شعله‌ور و با کمک‌های نظامی، مادی وغیره سعی در تضعیف ایران داشتند. 
 
استاد جامعه‌شناسی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در ادامه بیان کرد: اما به لطف الهی ایران پس از تحمل سختی‌ها همانند ققنوسی دوباره از خاکستر بلند شد و دوباره متولد شد تا ایران را بسازد و ایرانی بودن را به جهان معرفی کند که ایرانیان مردمانی صلح طلب، باهوش، باایمان و باغیرت و مهمان نواز بوده و هستند و تاریخ ما نه تنها آن را گواهی می‌دهد، بلکه اکنون نیز وارثان این تاریخ و این سرزمین نیز با جهان تعامل دارند و نمی خواهند که مظلومی در جهان خونش به ناحق ریخته شود و خواهان عدالت و صلح در جهان تا زمان ظهور حضرت مهدی (عج) هستند.
 
انتهای خبر/۲۰۰۵

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان