۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین انسداد ۱۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در استان قزوین
کد خبر: ۳۶۹۴۲۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۲ ساعت: ۱۱:۲۴ ↗ لینک کوتاه

طی یک ماه گذشته صورت گرفت؛

انسداد ۱۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در استان قزوین

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: با همت همکاران گروه انسداد شرکت و کارشناسان امور تابعه و با حمایت و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی طی یک ماه گذشته ۱۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در استان قزوین پر و مسلوب‌المنفعه شد.

انسداد ۱۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در استان قزوین
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، منصور ستوده در خصوص انسداد چاههای غیرمجاز در سطح استان اظهار کرد: این اقدام ضمن حفظ و حراست از منابع آبی استان، تضمین‌کننده حیات دشت قزوین و اقدامی در جهت توسعه پایدار استان می‌باشد.

وی افزود: طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی که از سال 93 با جدیت در استان شروع شده، همچنان با اراده و عزم محکم توسط عوامل اجرایی این شرکت در حال انجام و پیگیری است و بی‌تردید، همکاری و همراهی مجموعه مسئولان استان و مراجع قضائی و انتظامی، گامی مؤثر در این زمینه بوده است.

ستوده با اشاره به عملیات انسداد چاه‌های غیرمجاز در سطح استان تصریح کرد: طی یک ماه گذشته 110 حلقه چاه غیرمجاز با اخذ احکام قضائی و با همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی در سطح استان پر و مسلوب‌المنفعه شده و 20 حلقه چاه نیز پلمب شده، که از این طریق حدود 1.5 میلیون مترمکعب آب در سال به تعادل سفره‌های آب زیرزمینی کمک شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین افزود: همچنین طی همین بازه زمانی علاوه‌بر اجرای 15 حکم در راستای جمع آوری موتورهای پمپاژ و لوله‌های انتقال غیرمجاز آب، چهار دستگاه ادوات و تجهیزات حفاری غیرمجاز نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

ستوده در بخش پایانی صحبت‌های خود یادآور شد: ما در چارچوب قوانین و مقررات تمام تلاش و توان خود را جهت حفظ و احیاء دشت قزوین به کار خواهیم گرفت و امیدوارم مردم فهیم و متدین استان نیز با مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف آب در انجام این مهم ما را یاری نمایند.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان