۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین شکست تلخ شمس‌آذر مقابل ملوان
کد خبر: ۳۶۹۳۹۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۶/۳۱ ساعت: ۰:۴ ↗ لینک کوتاه

در هفته پنجم لیگ برتر صورت گرفت؛

شکست تلخ شمس‌آذر مقابل ملوان

در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر تیم قزوینی شمس آذر نتوانست از سد ملوان انزلی بگذرد و با نتیجه دو بر صفر بازی را به میزبان خود واگذار کرد.

شکست تلخ شمس‌آذر مقابل ملوان
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور و در جریان بازی‌های جمعه ۳۰ شهریورماه دیدار دو تیم شمس آذر و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران در انزلی برگزار شد.
 
محمدرضا رضایی در دقایق ۱۸ و ۲۸ دروازه شمس‌آذر را برای دوبار باز کرد و امیرمحمد نسایی بازیکن شمس‌آذر هم در دقیقه ۴۵ پنالتی را از دست داد.

 دقیقی سکان‌دار تیم شمس آذر در نشست خبری که بعد از بازی برگزار شد اظهار کرد: هرچند ملوان توانست در نیمه اول بازی دو گل به ثمر برساند اما اگر پنالتی ما گل می‌شد، شرایط بازی تغییر می‌کرد.
 
مربی یشمی‌پوشان گفت: با این نتیجه شمس آذر یک تیم ته‌جدولی است و من به شخصه به عنوان نفر اول کادر فنی باید تمام تلاش خود را به کار ببرم تا با تمرینات بیشتر و همچنین با یکدلی مشکلات تیم را برطرف و از بحران خارج کنم.
 
از حاشیه‌های این دیدار به میدان آمدن بازیکنان مازیار زارع با لباس مشکی بخاطر اتفاق ناگوار هفته گذشته در جریان بازی تیم‌های ملوان و سپاهان بود که یکی از هواداران باسابقه به نام مرتضی خائفی دچار عارضه قلبی شد و به رحمت ایزدی پیوست.
 
همچنین بازی با یک دقیقه سکوت به احترام به این هوادار آغاز شد و تمامی عوامل من جمله تیم داوری، بازیکنان و کادرفنی هر دو تیم و تماشاگران یاد این هوادار فوت شده را گرامی داشتند.
 
در شروع نیمه دوم هم یکی از هواداران تیم ملوان دچار تشنج شد که بلافاصله تحت درمان اولیه قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.
 
گفتنی ست بعد از این بازی ملوان با ۱۰ امتیاز بعد از سپاهان در رده دوم جدول قرار گرفت و شمس آذر هم با ۲ امتیاز قعر نشین جدول و در جایگاه پانزدهم است و باید دید شاگردان دقیقی آیا همانند فصل گذشته شگفت انگیز خواهند بود یا خیر؟

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان