۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین چرا با رسانه‌های استان غریبی می‌کنید؟
کد خبر: ۳۶۹۳۵۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۶/۲۶ ساعت: ۱۷:۴۳ ↗ لینک کوتاه

یادداشت:

چرا با رسانه‌های استان غریبی می‌کنید؟

سحر علیخانی مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین در یادداشتی نوشت: دست‌اندرکاران برگزاری مرحله استانی کنگره ملی بانوان اثرگذار در قزوین به چند سوال پاسخ دهند.

چرا با رسانه‌های استان غریبی می‌کنید؟
 
برای سومین سال متوالی مرحله استانی «کنگره ملی بانوان اثرگذار» در استان قزوین برگزار شد. در اختتامیه این رویداد برخی مسئولان محترم استان از جمله نماینده مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل امور بانوان استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از بانوان فرهیخته و اثرگذار استان قزوین حضور داشتند.

پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین ضمن تحسین متولیان برگزاری چنین رویداد فرهنگی در راستای ارج نهادن به جایگاه حقیقی بانوی ایرانی و اهتمام برای معرفی الگوی موفق زن ایرانی، ازمدیران برگزاری این مراسم چند سوال دارد!

چرا خبرنگاران و عکاسان خبری به این مراسم تجلیل مهم دعوت نشدند؟

چه مولفه‌هایی برای انتخاب این افراد شاخص مورد توجه قرار گرفته است؟

چرا افراد شاخص و برگزیده هر بخش را به رسانه‌ها معرفی نمی‌کنید؟

مگر هدف از برگزاری کنگره ملی بانوان تاثیرگذار «توسعه فرآیند معرفی زنان ایرانی نخبه و دستاوردهای آنها به جامعه» نیست؟

مگر هدف این نیست که با فراهم‌سازی زمینه ارتباط نخبگان، کارآفرینان و کنشگران فعال بستر گفتمان‌سازی برای الگوی سوم زن را راه‌اندازی کنید؟

پس چرا جامعه رسانه‌ای استان از هویت و رزومه این بانوان تاثیرگذار و فرآیند انتخاب آنان بی‌اطلاع است؟

مگر نه اینکه پیوست رسانه‌ای و توجه به اصل اطلاع‌رسانی و اقناع مخاطب می‌بایست جز اصول اولیه اقدامات ما باشد؟

مگر جز رسانه‌ها و تولیدات آن‌ها؛ متولی دیگری برای جریان‌سازی و معرفی الگوها به جامعه وجود دارد؟

از مدیرکل محترم امور بانوان استانداری قزوین با توجه با سابقه علمی و فرهنگی که از ایشان سراغ داریم انتظار می‌رود قدری هوشمندانه‌تر عمل کنند؛ در روزهایی که دشمنان قسم‌خورده انقلاب با برگزاری سالگرد جنبش‌های ساختارشکن به‌دنبال بازنشانی تصویری ستمدیده، تحت ظلم و حقیر از زن ایرانی هستند! شما چرا در رسانه‌ای کردن چنین کنگره‌ی مهمی جهت معرفی چهره زن موفق ایرانی که بدون محدودیت پیشتاز در عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی و کارآفرینی است کوتاهی می‌کنید؟

چرا دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و قدرت‌ عملی را که به زنان جامعه بخشیده در پستو نگه‌ می‌دارید؟ مگر در این استان رسیدگی به امور زن و خانواده متولی دیگری جز شما دارد؟

در دورانی ‌که غرب در تلاش است با هوچی‌گری و جنجال‌آفرینی رسانه‌ای و تبلیغاتی الگوی زن غربی؛ عملکرد غلط خود را به جهان دیکته کند! چرا شما که در راستای فرامین مقام معظم رهبری و در جهت تربیت و معرفی الگوی سوم زن که نه شرقی است و نه غربی قدم برمی‌دارید، در رسانه‌ای کردن و معرفی بیش از پیش زنان موفق به جامعه تا این حد درگیر تردید و استیصال هستید؟

از رسانه‌ها نترسید! به رسانه اعتماد کنید؟ مسئولان یکی پس از دیگری می‌آیند و می‌روند و در بسیاری موارد رسانه‌ها از مسئولان انقلابی‌تر و حساب‌شده‌تر عمل می‌کنند! این در حالیست که مسئولان می‌توانند از ظرفیت بی پایان رسانه‌ها در اجرای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی و بازتاب دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی کشور به شایستگی بهره‌مند شوند.

بیایید و در این فرصت باقیمانده از توفیق خدمت به جامعه بانوان استان قزوین با رسانه آشتی کنید، رسانه را محرم بدانید و دستاوردهای باشکوه دولت شهید جمهور عزیز و مظلوم را با رسانه‌ها مطرح کنید! مسئولیت داشتن در این نظام به معنای پاسخگو بودن به مردم و رسانه‌هاست. رسانه، نماینده و رابط مردم با مسئولان است، با ما و مردم غریبگی نکنید.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان