۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین تجلیل از ورزشکاران قزوینی در پارالمپیک
کد خبر: ۳۶۹۳۳۷ نویسنده: سمیه چگینی تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۶/۲۵ ساعت: ۱۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان صورت گرفت؛

تجلیل از ورزشکاران قزوینی در پارالمپیک

در مراسم استقبال از ورزشکاران پارالمپیکی قزوین تاکید شد؛ جوایز تعیین شده برای ورزشکاران از سوی مسئولان محقق خواهد شد.

تجلیل از ورزشکاران قزوینی در پارالمپیک
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ مراسم استقبال از نمایندگان قزوین در مسابقات پارالمپیک عصر روز گذشته در سالن شهید بابایی این شهر برگزار شد.

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش، زحمات و قهرمانی ورزشکاران غیور حوزه پارالمپیک بارها پرچم جمهوری اسلامی در فضای جهانی به اهتزاز درآمد که این موجب افتخار ملت ایران است. 

وی افزود: ورزشکارانی که به عنوان نماینده ایران به مسابقات راه یافته بودند فضای امید، نشاط و شادی و پیشرفت را برای کشور در سطح جهانی به ارمغان آوردند.

این مسئول بیان کرد: شادی، غرور، شکوه و بالندگی که خانواده‌های ایرانی با دیدن مدال‌آوری ورزشکاران پارالمپیک داشتند را با هیچ برنامه‌ای نمی‌توان تامین کرد.

جوایز ورزشکاران پارالمپیک طبق وعده اهدا می‌شود

رئیس فراکسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده ادامه داد: بسیار خرسندیم که شهردار و استاندار محترم زمینه برخورداری این عزیزان را از جوایزی که وعده شده فراهم کنند به این دلیل که امید به آینده برای تداوم قهرمانانی ورزشکاران هموار و امیدوارتر از گذشته به راه خود ادامه دهند.
 
محمدبیگی تصریح کرد: امروز هر چه جامعه آرام‌تر و پیوند همدلی بین اعضای جامعه بیش‌تر باشد؛ قطعاً در آینده شاهد پیشرفت‌ها و قهرمانی‌های بیش‌تری در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی ‌و‌ ورزشی خواهیم بود.
 
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: لازم است که همه پای کار باشیم و با تقویت نسل آینده، بودجه و اعتبارات ورزشی؛ زمینه مناسب‌تری را برای نشاط اجتماعی و آموزش فرزندانمان برای حضور در میادین ورزشی فراهم کنیم و نسلی را تربیت کنیم که ادامه دهنده راه این عزیزان باشند.
 
وی تصریح کرد: گرچه ما دوست نداریم که فرزندانمان معلول متولد شوند اما متاسفانه سالیانه چندین هزار قطع عضو و دست و پا در سوانح رانندگی داریم که باید از این مشکلات جلوگیری شود اما افراد معلول همواره با انگیزه بالا و روحیه قوی بسیار مقتدرتر و محکم‌تر و کارآمدتر از انسان‌های عادی در عرصه‌های مختلف ظاهر می‌شوند.

قهرمانان پارالمپیک، نماد اخلاق و نجابت

محمدبیگی ادامه داد: قهرمانان پارالمپیک نه تنها با کسب مدال‌های افتخار بلکه در عرصه اخلاق، نجابت، خلق قهرمانی و حکمت پهلوانی نیز برای ما الگو هستند به طوری که علاوه‌بر قله‌های ورزش، قله‌های اخلاق را نیز به تسخیر خود درآوردند.
 
رئیس فراکسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اذعان کرد: خوشبختانه بانوان ورزشی هم خوش‌درخشیدند و امروز کسی نمی‌تواند مدعی شود جمهوری اسلامی ایران در عرصه حقوق بشر و زنان دچار مشکل است.
 
وی افزود: کسانی که چند روز پیش به دروغ ایران را متهم به نقض حقوق زنان کردند؛ بدانند در حالی ما را تهدید می‌کنند که خوشبختانه ما امروز در کشور وزیر و ورزشکاران نخبه زن را داریم که با عفاف و حجاب در سطح جهانی حاضر می‌شوند و تمامی قله‌های رفیع علمی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و حتی سیاسی را در کنار مردان فتح می‌کنند.
 
محمدبیگی افزود: در دنیا تنها چهار وزیر خانم در حوزه زیرساختی راه و شهرسازی در کشورهای مختلف وجود دارد که یکی از آن‌ها در کشور ایران است خوشبختانه به نسبت جمعیت ایران شرایط قهرمانان المپیک ما در دنیا شرایط قابل قبولی است گرچه نیاز است که رشد کنیم و همواره راه‌های پیشرفت به روی ما ایرانیان باز است.
 
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: آمادگی این را داریم که موانع و مشکلات ورزشکاران حوزه پارالمپیک را از طریق مجلس شورای اسلامی و همکاری با دولت و وزارت ورزش و جوانان تسهیل کنیم و در این رابطه برای دفاع از حقوق ورزشکاران در بحث اشتغالزایی، بیمه و تامین لوازم مورد نیاز برای کسب قهرمانی‌های بیش‌تر با وزارت ورزش گفتگو کردیم.

ماندگاری اقدام شایسته بیت سیاح

عباس کاظمی معاون سیاسی، اجتماعیو امنیتی استاندار قزوین در پایان ضمن تبریک به ورزشکاران و جامعه پویا و پرنشاط هیات ورزشی جانبازان و توان‌یابان استان و خانواده‌های آن‌ها با اشاره به اقدام بیت سیاح در حاشیه مراسم برگزاری پارالمپیک گفت: گرچه همواره قهرمانی ورزشکاران ما در عرصه پارالمپیک موجب افتخار ما بود اما با این اقدام ماندگار شد.
 
وی افزود: بالا بردن پرچم و تعظیم و تکریم شعائر اسلامی که در واقع نمادی از پرچم انسانیت است توسط این ورزشکار، المپیک امسال بر جان‌ها و دل‌ها نشست.
 
معاون سیاسی استاندار قزوین افزود: گرچه همواره در دوره‌های مختلف المپیک ورزشکاران ما با دست پر در ایران حضور پیدا می‌کردند اما این اتفاق المپیک امسال را ماندگارتر کرد گرچه مدال را از او گرفتند اما ملت از عمق وجود بالاترین مدال‌ها را به او دادند.
 
کاظمی بیان کرد: ورزشکاران حوزه پارالمپیک زمانی که مدال قهرمانی را کسب می‌کنند و در سکوهای قهرمانی ذیل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرند، بالاترین پیام‌ها را به دنیا منعکس می‌کنند.
 
کاظمی در پایان گفت: خوشبختانه با همکاری شورای اسلامی شهر قزوین، شهردار و مدیران استانی هماهنگی لازم صورت گرفته که جوایزی که وعده داده شده بود، با همان تعهد و تصمیمی که از قبل وجود داشت از ورزشکاران تجلیل شود.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان