۱۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۶ دوشنبه

صبح قزوین اخبار پلیس قزوین در یک نگاه
کد خبر: ۳۶۹۲۵۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۶/۱۷ ساعت: ۱۶:۴۷ ↗ لینک کوتاه

اخبار پلیس قزوین در یک نگاه

مهم‌ترین اخبار پلیس قزوین را در خبر زیر بخوانید.

اخبار پلیس قزوین در یک نگاه
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ مهم‌ترین اخبار پلیس قزوین را در خبر زیر بخوانید.
 
غرق شدن مرد 40 ساله در کانال آب
 
فرمانده انتظامي شهرستان آبيک از غرق شدن مرد 40 ساله در کانال آب حصار خروان خبر داد.
بهروز لامعي با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر غرق شدن فردي در کانال آب حصار خروان نرسيده به کوندج ماموران انتظامي براي بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وي افزود: با حضور ماموران پليس و تيم‌هاي امدادي در محل مورد نظر، مشخص شد مردي ۴۰ ساله به دلايل نامعلوم به داخل کانال آب سقوط کرده که با تلاش ماموران انتظامي وي از آب خارج و براي احياء و مداوا به درمانگاه انتقال داده شد كه علي‌رغم اقدامات انجام شده فوت كرد.
فرمانده انتظامي شهرستان آبيک با هشدار به مسافران و گردشگران در خصوص شنا در رودخانه‌ها و سدها، افزود: با توجه اينکه اغلب افراد روش درست شنا را آموزش نديده‌اند و تنها با تکيه بر اعتماد به نفس کاذب، اقدام به شنا در رودخانه‌ها و سدها مي‌نمايند که در اکثر مواقع با غرق شدن، جان خود را از دست مي‌دهند که با هيچ چيز قابل جبران نيست از اين رو بايد براي آگاه‌سازي خانواده‌ها براي پيشگيري از اين حوادث تلخ تلاش بيشتري صورت گيرد.
 
تخطي از سرعت مجاز حادثه آفريد

رئيس پليس راه استان قزوین از دو کشته و سه مجروح در واژگوني سواري کوئيک در آزادراه قزوين-زنجان خبر داد.
فرهاد ذاکري منش اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر واژگوني يک دستگاه سواري کوئيک در آزادراه قزوين-زنجان بلافاصله عوامل انتظامي و پليس راه به محل اعزام شدند.
وي افزود: متاسفانه راننده و يکي از سرنشينان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده و سه سرنشين ديگر خودرو نيز پس از اقدامات مقدماتي توسط عوامل امدادي به مراکز درماني منتقل شدند.
رئيس پليس راه استان با بيان اينکه علت بروز اين حادثه توسط کارشناسان ناتواني راننده در کنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مجاز اعلام شده است، خاطرنشان کرد: با هماهنگي قضائي خودرو با پارکينگ منتقل شده و اجساد متوفي تحويل عوامل بهشت فاطمه شد.
 
موتورسيکلت سنگين قاچاق در توقيف پليس

فرمانده انتظامي استان قزوین از توقيف يک دستگاه موتور سيکلت سنگين قاچاق به ارزش بيش از ۱۰ ميليارد ريال در شهر قزوين خبر داد.
سردارعلي ابراهيمي اظهار داشت: ماموران کلانتري ۱۷ شهرستان قزوين حين گشت‌زني در حوزه استحفاظي، متوجه يک دستگاه موتور سيکلت سي بي ۱۳۰۰ فاقد پلاک که اقدام به ايجاد آلودگي صوتي و مزاحمت براي شهروندان کرده بود، مي‌شوند.
وي افزود: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و در اقدامي ضربتي موتورسيکلت را توقيف کرده و راکب آن را دستگير مي‌کنند.
فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه موتور سيکلت توقيف شده فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکي بوده و ارزش ريالي آن بيش از ۱۰ ميليارد ريال برآورده شده است، خاطرنشان کرد: در اين خصوص پرونده مقدماتي تشکيل شده و متهم به مراجع قضائي معرفي شد.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان