۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین درخشش قزوین در مسابقات چهارجانبه تیراندازی
کد خبر: ۳۶۹۲۱۳ نویسنده: سمیه چگینی تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۶/۱۴ ساعت: ۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس هیات تیر و کمان استان قزوین:

درخشش ورزشکاران استان درخشش قزوین در مسابقات چهارجانبه تیراندازی

رئیس هیئت تیر و کمان استان قزوین از برگزاری مسابقات چهارجانبه به میزبانی شهر ابهر خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور ۱۰۰ ورزشکار از استان‌های گیلان، زنجان، قزوین و همدان به میزبانی استان زنجان نهم شهریورماه در شهر ابهر در برگزار شد.

درخشش قزوین در مسابقات چهارجانبه تیراندازی
ابراهیم برخورداری در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، از برگزاری مسابقات چهارجانبه به میزبانی شهر ابهر خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۱۰۰ ورزشکار از استان‌های گیلان، زنجان، قزوین و همدان به میزبانی استان زنجان روز جمعه نهم شهریورماه در شهر ابهر برگزار شد.
 
وی افزود: تیم استان قزوین با ۲۹ ورزشکار آقا و بانو،ددر رشته‌های ریکرو، کامپوند در رده‌های سنی استعدادهای برتر در این مسابقات حضور یافت.
 
رئیس هیلت تیر و کمان استان قزوین بیان کرد: سطح مسابقات بسیار خوب و سخت بود اما ضعف در عملکرد تیم داوری و کافی نبودن تعداد داوران موجب طولانی شدن این سطح از مسابقات شد به طوری که این رقابت‌ها از ساعت هشت صبح آغاز و تا ۶ غروب ادامه داشت و با توجه به تاریکی هوا، رشته میکس برگزار نشد.
 
برخورداری ادامه داد: رشته میکس ترکیبی از یک ورزشکار آقا و بانو در رشته‌های ریکرو و کامپوند است که تیم‌ها به صورت جداگانه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
 
وی عنوان کرد: ورزشکاران استان قزوین به شرح زیر موفق به کسب مدال شدند؛
 
*ریکرو مردان و بانوان:
 
امیرمحمد ذوالقدر از قزوین مقام سوم
 
 فرانک طاهری از قزوین مقام اول
 
*ریکرو آقایان «نوجوانان»
آرین مردانی از قزوین مقام اول
 
*کامپوند مردان و بانوان:
 
یاسر عمویی از شهرستان تاکستان مقام اول
امین رحمانی از شهرستان تاکستان مقام سوم
 
*کامپوند آقایان «نوجوانان»:
 
مجتبی مبارکی از شهرستان آبیک مقام اول 
 
برسام حیرت از شهرستان آبیک مقام سوم
 
*کامپوند بانوان «نوجوانان»: 
 
نیکا قربانی از قزوین مقام سوم
 
*تیم میکس ریکرو:
 
عباس حسین‌زاده/فرانک طاهری از قزوین مقام دوم
 
*تیم میکس کامپوند:
 
یاسر عمویی/ فاطمه اسماعیلی از قزوین مقام اول
 
*تیم میکس کامپوند «نوجوانان»:
 
مجتبی مبارکی/ نیکا قربانی از قزوین مقام دوم
 
*تیم میکس ریکرو «نوجوانان»:
 
آرین مردانی/ وانیا گیتی نورد از قزوین مقام دوم
 
رئیس هیات تیر و کمان استان قزوین ابراز کرد: استان‌های گیلان، زنجان و همدان و قزوین توافق کردند که به صورت مجزا میزبانی این مسابقات چهارجانبه را بر عهده بگیرند که اولین میزبانی در استان همدان سال گذشته برگزار شد؛ دومین میزبانی اردیبهشت‌ماه سال جاری در استان قزوین در شهر الوند، سومین میزبانی ۹ شهریورماه به میزبانی زنجان در شهر ابهر و آخرین میزبانی این مسابقات چهارجانبه در استان گیلان خواهد بود که تاکنون تاریخ آن مشخص نیست.
 
برخورداری بیان کرد: انتخاب نفراتی که از استان قزوین در مسابقات چهارجانبه شرکت می‌کنند بر اساس مسابقات رنکینگ استانی است که قهرمانی استان ما هر سه ماه یک‌بار برگزار شده و نفرات برتر به مسابقات چهارجانبه اعزام شدند.
 
 وی تشریح کرد: به مدت هفت سال بود که این رشته‌ها در سطح مسابقات قهرمانی کشور برگزار نمی‌‌شد در همین راستا این چهار استان‌ با یکدیگر به توافق رسیدند برای اینکه سطح‌ آمادگی ورزشکاران را بالا نگه دارند؛ رقابتی تحت عنوان مسابقات منطقه‌ای در سطحی بالاتر از رقابت‌ استانی برگزار کنند.
 
 
رئیس هیات تیر و کمان استان قزوین در پایان گفت: متولیان این رشته‌ها در چهار استان گیلان، قزوین، زنجان و همدان برنامه‌ریزی کردند که با توجه به بُعد مسافت کم در حد فاصل بین استان‌ها و صرفه‌جویی در هزینه‌ها؛ این مسابقات را به صورت یک روزه برگزار کنند تا سطح آمادگی ورزشکاران به فراتر از استان و منطقه تبدیل شود و ورزشکاران با آمادگی بهتری بتوانند در مسابقات انتخابی‌ تیم ملی در مسابقات رنکینگ کشوری شرکت کنند.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان