۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین اولین نمایشگاه ناشران قزوین برپا شد
کد خبر: ۳۶۹۰۶۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۵/۲۵ ساعت: ۱۷:۳۷ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان؛

اولین نمایشگاه ناشران قزوین برپا شد

نمایشگاه اشران قزوین با بیش از هزار عنوان کتاب با موضوعات کودک، تاریخ و ادبیات، دین و مذهب، روانشناسی، اقتصادی و دیگر عناوین برپا شد.

اولین نمایشگاه ناشران قزوین برپا شد
به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، نمایشگاه کتاب استانی در سرای بهشتیان کاروانسرای سعدالسلطنه برگزار می‌شود.
 
مسعود میرزاپور در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور ۱۱ ناشر استانی و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شده است.
 
وی افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۲۱ مرداد تا ۱۲ شهریور در کاروانسرای بهشتیان سعدالسلطنه دایر است؛ علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9:30 تا 13و از 17 تا 21:30 از این نمایشگاه بازدید کنند.
 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این نمایشگاه بیش از هزار عنوان کتاب با موضوعات کودک، تاریخ و ادبیات، دین و مذهب، روانشناسی، اقتصادی و دیگر عناوین وجود دارد.
 
این مسئول عنوان کرد: این نمایشگاه با ۲۰ الی ۴۰ درصد تخفیف برای علاقمندان، ارائه خدمت می‌کند.
 
میرزاپور ادامه داد: در سال جاری این دومین نمایشگاه کتابی است که در استان قزوین برگزار می‌شود اما فرقی که با نمایشگاه پیشین دارد، ارائه کتاب‌های ناشرین استانی است.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به گرمی هوا استقبال خوبی از این نمایشگاه شده است؛ کتاب‌هایی با موضوعات کودک، ادبیات و دین و مذهب بیشتر در توجه مخاطبین قرار گرفته است.
 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: تنها خواهش ما از مردم این است که کتاب را از خود دور نکنند و از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند؛ افرادی که تمایل به چاپ کتاب و فعالیت در این عرصه دارند، می‌توانند به این نمایشگاه رجوع کرده و از تجربیات ناشران و نحوه فعالیت و حوزه آنان اطلاعات کسب کنند.
 
انتهای خبر/3000

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان