۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین رسانه تصویرساز و جهت‌دهنده است
کد خبر: ۳۶۹۰۱۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۵/۲۰ ساعت: ۱۴:۱۱ ↗ لینک کوتاه

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین:

رسانه تصویرساز و جهت‌دهنده است

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: رسانه تصویرساز و جهت‌دهنده است چراکه رسانه هم گره‌یاب و مسئله‌یاب و هم گره‌گشا است؛ لذا رسانه و خبرنگاری موفق خواهد بود که بتواند بر این اساس عمل کند.

رسانه تصویرساز و جهت‌دهنده است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، فرشاد عالی در مراسم پاسداشت روز خبرنگار که توسط سپاه استان قزوین با حضور رسانه‌های استان در سالن همایش مجموعه لاله برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران مشکلات و نیازهای مردم را دنبال می‌کنند اما فرصتی برای بیان مشکلات خود پیدا نمی‌کنند.
 
وی با اشاره به عرصه جنگ نرم افزود: جنگ نرم می‌تواند یاران ما را علیه ما قرار دهد  و ما باید با فعالیت درست و هنرمندانه در این عرصه این سرمایه‌ها را بازگردانیم.
 
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیاری از دختران و پسران فریب شبکه‌های اجتماعی را می‌خورند اما وقتی روایت درستی را از دستاوردهای کشور می‌شنوند و می‌بینند نیز متوجه مسیر اشتباه خود می‌شوند.
 
این مسئول عنوان کرد: مخاطب کنونی دنبال داستان‌روایت می‌گردد لذا روایت فقط خبر نیست؛ همچنین حضرت آقا به روایت درست اشاره دارند.
 
عالی اضافه کرد: مجموعه‌ای توانمند است که بتواند واگذاری کار به مردم را به درستی انجام دهد؛ باتوجه به این امر ما توانستیم باشگاه ۲۰ هزار نفره خبرگزاری بسیج را راه‌اندازی و ۲۰۰ هزار خبرنگار افتخاری جذب شده است.
 
وی ادامه داد: با توجه اتفاقات جدیدی که در دنیا رقم می‌خورد نیز رسانه‌ای موفق است که امر واگذاری تولید محتوا به مردم را انجام دهد.
 
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: امروز در پیچ تاریخی رسانه‌ای قرار داریم و برای اثرگذاری باید به موضوعات فراملی با نگاه محلی ورود کنیم.
 
این مسئول با اشاره به تحقق مردم سالای در خبر و رسانه گفت: رسانه‌ها باید با کمک خود مردم مسائل را بیان کنند. ترسیم تصویری درست برای یک شهر و استان و سازمان یک مسئله مهم است.
 
عالی تصریح کرد: رسانه تصویرساز و جهت‌دهنده است چراکه رسانه هم گره‌یاب و مسئله‌یاب و هم گره‌گشا است؛ لذا رسانه و خبرنگاری موفق خواهد بود که بتواند بر این اساس عمل کند.
 
وی تاکید کرد: مورد دیگر در رسانه امیدآفرینی است به طوری که باید شعاع پیام را در سطح کشور ببینیم.
 
انتهای خبر/ ۱۳۰۰
 
 


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان