۱۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۶ دوشنبه

صبح قزوین بادهای شمالی مهمان قزوین می‌شود
کد خبر: ۳۶۹۰۱۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۵/۲۰ ساعت: ۱۰:۵ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان قزوین:

بادهای شمالی مهمان قزوین می‌شود

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: به لحاظ دمایی طی سه روز آینده با توجه به شمالی شدن جریانات، وزش باد‌های شمالی را در سطح منطقه به ویژه در شهرهایی چون کوهین، بوئین زهرا و تاکستان خواهیم داشت.

بادهای شمالی مهمان قزوین می‌شود
مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ در پیش‌بینی وضعیت آب و هوای استان برای اوایل هفته جاری اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی برای چند روز آینده وضعیت جوی در سطح منطقه نسبتاً پایدار خواهد بود.
 
وی افزود: برای روز‌های یکشنبه و دوشنبه از ساعات بعد از ظهر به بعد امواجی از سطح منطقه عبور خواهد کرد که سبب افزایش ابر می‌شوند.
 
کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: در پی افزایش ابر برای برخی مناطق استان به ویژه ارتفاعات، بارش‌هایی را به صورت پراکنده و خفیف انتظار می‌رود.
 
بهروزی اضافه کرد: به لحاظ دمایی طی سه روز آینده با توجه به شمالی شدن حریانات، وزش باد‌های شمالی را در سطح منطقه به ویژه در شهرهایی، چون کوهین، بوئین زهرا و تاکستان خواهیم داشت.
 
وی بیان کرد: برای امروز نسبت به دیروز کمی افزایش دما را خواهیم داشت و این نوسانات دمایی تا سه یا چهار روز آینده در استان وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: دیروز معلم کلایه با ۱۷ درجه و بوئین زهرا با ۴۴ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقطه استان و نوسانات قزوین بین ۱۹_۴۲ درجه در جریان بود.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان