۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین رسانه‌ها مبلغ راه شهدا هستند
کد خبر: ۳۶۸۹۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۵/۱۷ ساعت: ۱۲:۲۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

رسانه‌ها مبلغ راه شهدا هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: از تیم کوشا و فعال پایگاه خبری صبح قزوین کمال تشکر را دارم که اخبار سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران را در راستای ترویج شهادت و ایثارگری پوشش می‌دهند.

رسانه‌ها مبلغ راه شهدا هستند
سمیه اسمعیلی در دیدار با تیم پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: از تیم کوشا و فعال پایگاه خبری صبح قزوین کمال تشکر را دارم که اخبار سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران را در راستای ترویج شهادت و ایثارگری پوشش می‌دهد.

وی افزود: با پوشش اخبار بنیاد شهید، نوجوانان و جوانان ما آگاه شده و پی به اصل موضوع برده و به این سمت جذب خواهند شد.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تأکید کرد: نوجوانان و جوانان ما از شهدا نباید انسان‌های ماورایی برای خود بسازند که دست یافتن به آنها سخت و مشکل باشد؛ شهدا نیز مانند بقیه مردم در سطح جامعه و در کنار خانواده زندگی می‌کردند ولی در همین زندگی عادی و روزمره خود خوش‌اخلاق، با اعتقاد، متعهد به کشور بودند و به دلیل این ویژگی‌ها به مقام والای شهادت رسیدند.
 
این مسئول گفت: فعالیت در راستای تبیین و ترویج فرهنگ شهادت بین مردم از جنبش‌های ویژه این اداره‌کل است، همچنین رسیدگی به خانواده شهدا در دستورالعمل‌های خاص ما قرار دارد اما یکی از موضوعاتی که به آن کم اشاره شده است تعداد گلزار شهدا در استان قزوین است.

وی عنوان کرد: ۳۶۷ گلزار شهدا در استان قزوین وجود دارد که اغلب آنان گلزارهای روستایی هستند و نیاز به رسیدگی و بازسازی دارند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: بازسازی مزار شهدا توسط بنیاد شهید انجام شده است اما پس از آن باید توسط بخشداری، دهیاری و شهرداری‌ها نیز پیگیری شود. امید است که با همکاری گروه‌های جهادی بازسازی گلزار شهدا به اتمام برسد.
 
اسمعیلی در پایان این دیدار خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در آگاهی مردم جامعه دارند که تیم صبح قزوین آن را به خوبی انجام می‌دهد.
 
انتهای خبر/ 3000

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان