۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین برگزاری مسابقات قرآنی خانواده‌های پاسدار در قزوین
کد خبر: ۳۶۸۹۰۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۵/۸ ساعت: ۱:۲۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول مرکز امور خانواده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد:

برگزاری مسابقات قرآنی خانواده‌های پاسدار در قزوین

مسئول مرکز امور خانواده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: نفرات برتر مرحله مقدماتی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم که در تیرماه برگزار شده بود به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

برگزاری مسابقات قرآنی خانواده‌های پاسدار در قزوین
به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، مرحله نیمه نهایی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه همسران و فرزندان پاسدار در 7 مردادماه با استقبال خوب شرکت‌کنندگان برگزار شد.
 
سید جواد خسروی مسئول مرکز امور خانواده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین اظهار کرد: نفرات برتر مرحله مقدماتی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم که در تیرماه برگزار شده بود به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.
 
وی افزود: چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه همسران و فرزندان پاسدار در رشته‌های حفظ یک جز، سه جز، پنج جز، 10 جز، 15 جز، 20 جز و حفظ کل، قرائت، تحقیق و ترتیل، تحقیق تقلیدی و اذان با حضور داوران استانی در مرکز فرهنگی خانواده ویژه همسران و دختران و در حسینیه عاشقان ثارالله ویژه پسران برگزار شد. مسابقات رشته مفاهیم نیز در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد. 
 
مسئول مرکز امور خانواده سپاه صاحب الامر عنوان کرد: این مسابقات با حضور 84 داوطلب به تفکیک 30 نفر پسران، 39 نفر از همسران و دختران در رشته‌های حفظ، قرائت و اذان و همچنین در رشته مفاهیم 15 نفر شرکت کردند. برگزيدگان استانی به مرحله کشوری که در مشهد مقدس برگزار می‌شود راه خواهند یافت.
 
انتهای خبر/3000

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان