۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین اتوبوسرانی قزوین معین اتوبوس‌های اربعینی در مهران
کد خبر: ۳۶۸۸۸۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۵/۶ ساعت: ۱۳:۱۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل اتوبوسرانی شهرداری قزوین خبر داد:

اتوبوسرانی قزوین معین اتوبوس‌های اربعینی در مهران

گفت: امسال نیز طبق سنوات گذشته شهر قزوین به عنوان استان معین توفیق خدمات رسانی و پشتیبانی، فنی حدود ۸۰۰ اتوبوس اعزامی از سایر استان‌های کشور را بر عهده دارد.

اتوبوسرانی قزوین معین اتوبوس‌های اربعینی در مهران
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قروین، سیدمحمد مهدی تقوی دراولین جلسه کمیته قرارگاه اربعین حسینی اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته شهر قزوین به عنوان استان معین، وظیفه خدمات‌رسانی و پشتیبانی فنی حدود ۸۰۰ اتوبوس اعزامی از سایر استان‌های کشور برای اربعین را بر عهده دارد.

وی افزود: نقاط اصلی و پرتردد شهر مهران، پارکینگ اربعین، سه راهی دهلران، میدان شهدا، میدان امام خمینی(ره) و پل زائر نیز پایانه برکت و میدان اربعین است.

مدیرعامل اتوبوسرانی شهرداری قزوین ابراز کرد: عملیات فنی و پشتیبانی حدود ۸۰۰ دستگاه اتوبوس اعزامی از سایر استان‌های کشور بر عهده شهر قروین است و ناوگان اتوبوسرانی قزوین با اعزام تجهیرات خودرویی ، اکیپ فنی و پشتیبانی و تعمیرگاهی نیز خدمات‌رسانی ویژه ارائه می‌کند.
 
این مسئول اضافه کرد: اعزام اکیپ پشتیبانی، تعمیر و رفع مشکلات فنی خودروها متشکل از پنج دستگاه خودروی سنگین و سبک، کامیون کشنده دانگ فنگ، امداد خودرو مزدا دو کابین، اتوبوس مگاترنس به عنوان انبار قطعات و لوازم یدکی خودرو، یک دستگاه اتوبوس مگاترنس که وظیفه جابه‌جایی مکانیک، باطری‌ساز، پنوماتیک، آپاراتی، هیدرو شلنگ را بر عهده دارد و همچنین تیم تعمیرگاهی مکانیک، نفر باطری‌ساز، نفر کولرساز، جلوبندی‌ساز و آپاراتی نیز از اقدامات این سازمان در اربعین است.

مسئول عملیات و پشتیبانی حمل و نقل مرزی اربعین حسینی در شهر مهران گفت: ناوگان اتوبوسرانی قزوین با حداکثر ظرفیت در مرز مهران با اعزام اتوبوس اسکانیا، بنز، مایلر، به همراه خودروهای گشت و بازرسی و رانندگان و پرسنل، طبق سنوات گذشته جهت جابه‌جایی زائران اربعین حسینی (ع) اقدام می‌کند.
 
تقوی در پایان گفت: در راستای اقدامات و عملکردها و ارائه خدمات بهتر، سازمان اتوبوسرانی قزوین به زائران اربعین حسینی در مرز مهران موضوعات مربوط به بیمه اتوبوس‌ها، ملزومات، گازوئیل تدارکات و پشتیبانی، مکان استقرار، تعیین و تکلیف شده است و وظایف و ماموریت‌های رانندگان اعزامی به مراسم اربعین حسینی در مرز مهران تشریح شد.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان