۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین وزرای دولت، خادمین واقعی مردم باشند
کد خبر: ۳۶۸۸۷۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۵/۸ ساعت: ۸:۲۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

وزرای دولت، خادمین واقعی مردم باشند

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً حضور کسانی که به دنبال بهره‌برداری‌های سیاسی و جناحی خودشان هستند و خدمت به مردم صرفاً به معنای یک روکش برای نیات و اهداف آن‌ها تلقی می‌شود، نمی‌توانند وزرای خوبی برای دولت چهاردهم و خادمین خوبی برای ملت عزیز ایران باشند.

وزرای دولت، خادمین واقعی مردم باشند
فاطمه محمدبیگی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ در خصوص کابینه دولت جدید و مولفه‌های لازم برای آن اظهار کرد: در دیدار اخیری که با مقام معظم رهبری داشتیم، در خصوص حمایت از رئیس جمهور منتخب و لزوم پشتیبانی از دولت ایشان بیانات مفصلی را بیان فرمودند و ملاک‌ها و معیارهای وزرا را به خوبی تشریح فرمودند؛ لذا بیانات رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب ما نمایندگان است.
 
وی افزود: بهترین کمک را انتخاب شایسته وزرا در ترسیم ملاک‌ها با گفتار رهبری می‌دانیم و مهم‌ترین شاخصه‌های این مبانی بحث متشرع بودن افراد است که رهبری تاکید کردند که از بُن دندان متشرع و اهل دین باشد.
 
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر انتخابی نباید سابقه بدی داشته باشد بلکه باید به حُسن شهرت در خدمت به مردم معروف باشد.
 
محمدبیگی با بیان اینکه بسیاری از ملاک‌هایی که رهبری فرمودند مدنظر خودمان قرار خواهیم داد؛ اذعان کرد: قطعاً حضور کسانی که به دنبال بهره‌برداری‌های سیاسی و جناحی خودشان هستند و خدمت به مردم صرفاً به معنای یک روکش برای نیات و اهداف آن‌ها تلقی می‌شود، نمی‌توانند وزرای خوبی برای دولت چهاردهم و خادمین خوبی برای ملت عزیز ایران باشند.
 
این مسئول بیان کرد: در جلساتی که با رئیس‌جمهور منتخب داشتیم با توجه به سابقه همکاری که در کمیسیون بهداشت داشتیم؛ در بحث همکاری و هم‌افزایی در این زمینه را با او مطرح کردیم.
 
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر بهترین نوع کمک و‌همیاری به دولت انتخاب وزرا و کسانی در کابینه است که مردم از حضور آن‌ها احساس آرامش، امنیت، حرکت به سوی پیشرفت و تعالی را داشته باشند.
 
محمدبیگی اضافه کرد: در حیطه کاری ما کمک به رئیس‌ جمهور منتخب، سخت‌گیری در انتخاب وزرا است و هر چقدر تطابق معیارهای دقیق در انتخاب وزرا و دقت و بررسی سوابق آن‌ها بهتر باشد و افراد مناسبی انتخاب شوند قطعاً بهترین کمک به دولت و مردم خواهد بود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت پزشکیان باید دولت سلامت و خانواده باشد چراکه ایشان اولین پزشکی است که در کشور ما برای ریاست جمهوری انتخاب شده و بسیاری از مشکلات مردم نیز در همین دو حوزه سلامت و خانواده است که این برای نمایندگان بسیار مهم است.

انتهای خبر/ ۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان