۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین شهر شال موطن علما و شهدای نام‌آور
کد خبر: ۳۶۸۸۷۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۵/۵ ساعت: ۱۱:۴۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین عنوان کرد:

شهر شال موطن علما و شهدای نام‌آور

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: شهر شال زادگاه رزمندگان بزرگی مثل سردار شهید بابایی در لشگر ۲۷ محمدرسول الله و مورد اعتماد و اتکا شهید متوسلیان بود، همچنین شال را با سردار شهید حمید محمدرضایی از شهدای مدافع حرم و شهید پورمراد کریمی که برای دفاع از حرم کریمه اهل بیت برخاستند، بشناسید.

شهر شال موطن علما و شهدای نام‌آور
به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی پنجشنبه‌شب در مراسم اختتامیه نمایش حماسی فرهنگی فصل شیدایی که در شهر شال برگزار شد، اظهار کرد: شال به واسطه علمای برجسته‌اش بزرگ است همچون حضرت آیت الله موسوی شالی است که در مکتب تشیع و حوزه خدمات فراوانی از خود برجای گذاشته است.
 
وی اضافه کرد: شهر شال زادگاه رزمندگان بزرگی مثل سردار شهید بابایی در لشگر ۲۷ محمدرسول الله و مورد اعتماد و اتکا شهید متوسلیان بود، همچنین شال را با سردار شهید حمید محمدرضایی از شهدای مدافع حرم و شهید پورمراد کریمی که برای دفاع از حرم کریمه اهل بیت برخاستند، بشناسید.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: این اولین مراسم مردم شهر شال نیست که در خصوص انقلاب و عاشورا برگزار می‌شود و اولین مراسم فصل شیدایی مردم شال نیست، در همه مراسم‌ها و یوم الله ‌ها همواره شالی‌ها در قزوین خوش درخشیدند و در مراسم تکریم شهیدان زبانزد هستند و همیشه پای میدان بودند.
 
وی با بیان اینکه خاطرات خوشی برای سردار فدوی و سردار اسلامی به جای مانده است خاطر نشان کرد: مردم شال برای دفاع از انقلاب اسلامی و استمرار خط عاشورا ۴۶ سال است که شیداییان واقعی این میدان هستند که باید از این مردم و عملکردشان باید به عنوان یک الگو در مکتب شهدا استفاده کرد.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان