۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین جذب ۵۴ سرمايه‌گذار در شهرک‌هاي صنعتي قزوين
کد خبر: ۳۶۸۸۶۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۵/۴ ساعت: ۱۰:۲۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد:

جذب ۵۴ سرمايه‌گذار در شهرک‌هاي صنعتي قزوين

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: در چهار ماهه اول سال جاري، ۲۷ هكتار از اراضي صنعتي شهرک‌ها و نواحي صنعتي به متقاضيان سرمايه‌گذاري واگذار شده است.

جذب ۵۴ سرمايه‌گذار در شهرک‌هاي صنعتي قزوين
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومي شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوين رضا صفاري اظهار کرد: در سال «جهش توليد با مشاركت مردم» و در راستای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد رونق اقتصادی اين شركت در چهار ماهه اول سال جاري موفق به جذب 54 متقاضي سرمایه‌گذاري به ميزان 27 هكتار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شده كه نشان از رونق توليد و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری به ويژه در حوزه انرژي‌هاي تجديدپذير با احداث نيروگاه‌هاي خورشيدي است.

وي ميزان سرمايه‌گذاري 54 قرارداد را 20 هزار ميليارد ريال عنوان كرده و افزود: با راه‌اندازي اين طرح‌هاي صنعتي، زمينه اشتغال يك هزار و 100 نفر فراهم خواهد شد.

صفاري با اشاره به نوع فعاليت اين واحدهاي صنعتي تصريح كرد: بيشترين ميزان فعاليت متقاضيان سرمايه‌گذاري در حوزه برق و الكترونیک، غذايي و دارويي بوده است.

اين مسئول در خصوص بيشترين جذب سرمايه‌گذار و ميزان زمین‌های واگذار شده گفت: شهرک‌های صنعتي انرژي خورشيدي، حكيميه و خرمدشت به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند.

رئيس هيات مديره شركت شهرک‌هاي صنعتي استان از قزوین به‌عنوان استانی پرجاذبه برای سرمایه‌گذاری صنعتی یاد کرد و خاطرنشان كرد: با توسعه شهرک‌هاي صنعتي و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده از سوی دولت در ایجاد زیرساخت‌ها برای استقرار واحدهای تولیدی، زمينه استقرار و جذب حداكثري متقاضيان سرمايه‌گذاري وجود دارد. به طوري كه تا پايان سال به ميزان 90 هكتار ديگر در قالب جذب بيش از سرمايه‌گذار از اراضي شهرک‌ها و نواحي صنعتي تابعه استان به سرمايه‌گذاران واگذار خواهد شد.

انتهای خبر/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان