۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین اعزام بیش از ۲۰۰ دانشجو به دوره تشکیلاتی
کد خبر: ۳۶۸۸۵۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۵/۴ ساعت: ۱۰:۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین عنوان کرد:

اعزام بیش از ۲۰۰ دانشجو به دوره تشکیلاتی

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین از اعزام ۲۰۰ دانشجوی قزوینی به دوره تشکیلاتی بسیج خبر داد.

اعزام بیش از ۲۰۰ دانشجو به دوره تشکیلاتی
ابوذر محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، در خصوص دوره تشکیلاتی بسیج دانشجویی اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین کارهایی که بسیج دانشجویی مخصوصا در فصل تابستان انجام می‌دهد، بحث آموزش مبانی اندیشه اسلامی در سطوح و دوره‌های مختلف و اعزام دانشجویان به این دوره‌ها است که بنا دارد در حوزه‌های مختلف معرفتی، مهارتی و تشکیلاتی دانشجویان را در سطوح مختلف آموزش دهد.
 
وی افزود: این دوره حول دو مبحث تربیتی و تشکیلاتی برگزار شده است که در بخش تربیتی آن مبنای گفتمان انقلاب اسلامی و در بخش تشکیلاتی مهارت‌های تشکیلاتی، طراحی عملیات، مسئله‌یابی و موضوع‌های اصلی تشکلی در حال مهارت‌آموزی به افرادی است که قرار است برای بسیج دانشجویی کار تشکیلاتی کنند.
 
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین تاکید کرد: یکی از این دوره‌ها در استان قزوین به نام «طرح ولایت» استانی تحت عنوان «خط امام» در حال برگزاری است که بیش از ۲۰۰ نفر از دانشجویان را به شهر مقدس قم اعزام می‌کنیم و در این دوره اساتید برتر کشوری هم وجود دارند.

محمدی اذعان کرد: بیش از ۲۰۰ نفر از اعضای شوراهای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان در این دوره شرکت کردند و این افراد کادر اصلی اعم از فرماندهان، جانشینان و خواهران و ... بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها هستند.
 
وی ادامه داد: همچنین دوره تربیتی تشکیلاتی چمران یک، ویژه مسئولان بسیج دانش‌آموزی برادر و خواهر استان قزوین در تاریخ یکم و دوم مرداد ماه با حضور اساتید برجسته استانی در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین برگزار شد.
 
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان در پایان گفت: همچنین برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، تفریحی و تشکیلاتی در این دوره وجود دارد که مجموعه آن‌ها به ارتقای سطح فکری و اندیشه‌ای دانشجویان و نقش‌آفرینی آن‌ها در جامعه دانشگاهی و عامه جامع کمک می‌کند.
 
انتهای خبر/۲۰۰۵

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان