۱۵/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۲۷ جمعه

صبح قزوین ثبت ۲۳۰۰ مورد سرعت غیر‌مجاز در قزوین
کد خبر: ۳۶۸۸۵۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۵/۳ ساعت: ۱۲:۳ ↗ لینک کوتاه

به صورت روزانه صورت می‌گیرد؛

ثبت ۲۳۰۰ مورد سرعت غیر‌مجاز در قزوین

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: روزانه دو هزار و ۳۰۰ تصویر توسط دوربین‌های کنترل سرعت در شهر قزوین ثبت و به پلیس راهور معرفی می‌شود.

ثبت ۲۳۰۰ مورد سرعت غیر‌مجاز در قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: بالاترین سرعت هفته پایانی تیر ماه با سرعت ۱۴۲ کیلومتر در محور جنوب به شمال بلوار آیت‌الله باریک بین در این محور حداکثر سرعت مجاز ۷۰ کیلومتر گزارش شده است.

وی افزود: در تیرماه حدود ۷۳ هزارتخلف با سرعت غیرمجاز ثبت شده که به طور میانگین روزانه ۲۳۰۰ عکس سرعت غیرمجاز توسط سامانه‌های ثبت تخلف هوشمند بهره‌برداری شده که بیشترین تعداد تخلف در محور آیت‌الله باریک بین انجام شده است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: ۷۳ هزار تصویر خودروی متخلف با سرعت غیرمجاز توسط سامانه‌های مکانیزه هوشمند ثبت تخلف در تیر ماه سال جاری جهت اعمال قانون به پلیس راهور تحویل شد.
 
این مسئول بیان کرد: مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین در ۲۴ ساعت از شبانه‌روز نسبت به ثبت تخلفات خودروهای درون شهری توسط دوربین‌های هوشمند اقدام می‌کند.

عرشیان با بیان اینکه سرعت‌های مجاز هر منطقه بر اساس ترافیک و تصادفات آن منطقه تعیین می‌شود، گفت: سرعت خودروها با استفاده از دوربین کنترل سرعت با دقت بالای ۹۸ درصد در قالب بستر فیبر نوری به صورت ۲۴ ساعته کنترل و مدیریت می‌شود.
 
وی در پایان با بیان اینکه، روزانه میانگین حدود هزار تخلف با سرعت غیرمجاز در محور آیت‌الله باریک بین (ره) ثبت می‌شود، گفت: سرعت مجاز در بلوار پیامبر اعظم (ص) حد فاصل پل ولایت و ابوترابی قزوین ۷۰ کیلومتر در ساعت است و سرعت اعمال قانون خودروها ۷۵ کیلومتر در ساعت تعیین شده است.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان