۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین ۲۹ میلیون تردد در راه‌های استان قزوین
کد خبر: ۳۶۸۸۴۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۵/۳ ساعت: ۹:۲۷ ↗ لینک کوتاه

در تیرماه صورت گرفت؛

۲۹ میلیون تردد در راه‌های استان قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در ماهی که گذشت ۲۹ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۶۴۸ تردد در راه‌های استان قزوین به ثبت رسید که ۱۶ درصد آن مربوط به خودروهای سنگین بود.

۲۹ میلیون تردد در راه‌های استان قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین جواد حق‌لطفی گفت: در تیرماه امسال، سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در راه‌های این استان ۱۶درصد بوده است.

وی افزود: در ماهی که گذشت ۲۹ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۶۴۸ تردد در راه‌های استان قزوین به ثبت رسید که ۱۶ درصد آن مربوط به خودروهای سنگین بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین  با اشاره به کاهش ۴ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته اضافه کرد: بیشترین تردد خودروها طی تیرماه سال جاری در روز یکشنبه ۲۴ تیر با یک میلیون و ۸۱ هزار و ۸۰۲ وسیله نقلیه ثبت شده است.

حق‌لطفی تاکید کرد: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل شامل دستگاه‌های ترددشمار، دوربین‌های ثبت تخلف و نظارت تصویری در راه‌های استان قزوین فعال هستند و از این طریق وضعیت ترافیکی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورها را مورد کنترل قرار می‌دهند.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان