۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین اجرای طرح‌ رفع تنش آبی در شهرستان قزوین
کد خبر: ۳۶۸۸۱۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۳۱ ساعت: ۱۰:۱۶ ↗ لینک کوتاه

توسط بسیج سازندگی صورت گرفت؛

اجرای طرح‌ رفع تنش آبی در شهرستان قزوین

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین گفت: ۲۳ طرح آبخیز تا جالیز «عرصه‌های کشاورزی و آبخیزداری» به منظور رفع تنش آبی و رونق چرخه اقتصادی و کشاورزی در سطح شهرستان قزوین توسط جهادگران بسیج سازندگی اجرا شد.

اجرای طرح‌ رفع تنش آبی در شهرستان قزوین
مهدی صادق‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ اظهار کرد: ۲۳ طرح آبخیز تا جالیز در عرصه‌های کشاورزی و آبخیزداری به منظور رفع تنش آبی و رونق چرخه اقتصادی و کشاورزی در سطح شهرستان قزوین توسط جهادگران بسیج سازندگی اجرا شد.
 
وی با اشاره به طرح‌های آبخیز تا جالیز افزود: این طرح‌ها توسط جهادگران فنی سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) زوین با حمایت و پشتیبانی اداره کل جهادکشاورزی استان قزوین اجرا شده است.


مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر(عج) تشریح کرد: طرح‌های آبخیز تا جالیز با تکیه به توان جهادی بسیج سازندگی در ۲۳ روستای شهرستان قزوین اجرا شده که شامل احداث و بهسازی کانال آب کشاورزی، حفاری و لوله‌گذاری آب کشاورزی به طول هزار و 228 متر است.
 
صادق پوردر پایان خاطرنشان کرد: هشت طرح آبخیز تا جالیز دیگر در سطح شهرستان قزوین توسط جهادگران در حال اجرا بوده که به زودی شاهد بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان