۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین افتتاح ۲ هزار پروژه ورزشی در دولت سیزدهم 
کد خبر: ۳۶۸۸۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۳۰ ساعت: ۱۵:۱ ↗ لینک کوتاه

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد:

افتتاح ۲ هزار پروژه ورزشی در دولت سیزدهم 

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما افتخار این را داریم که در دولت سیزدهم حدود ۲ هزار پروژه را به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رساندیم که در نوع خود کم‌نظیر است.

افتتاح ۲ هزار پروژه ورزشی در دولت سیزدهم 
به گزارش خبرنگار حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ کیومرث هاشمی در حاشیه سفر به قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز پروژه‌های زیادی در استان قزوین افتتاح شد که اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان برای ۱۰ پروژه هزینه شده است.
 
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افتتاح یک زمین چمن در بوئین زهرا و ۶ سالن چمن در زین آباد اضافه کرد: زورخانه دانسفهان و یک مرکز فیزیوتراپی در مرکز استان با اقدامات و تلاش مدیران ورزشی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.
 
هاشمی با بیان اینکه چندین پروژه نیمه‌تمام در استان وجود دارد که باید تا پایان سال به اتمام برسد، عنوان کرد: استخر سرپوشیده شال یکی از این پروژه‌ها است که تا به امروز پیشرفت ۶۰ درصد فیزیکی داشته است.

افتتاح ۲ هزار پروژه ورزشی در دولت سیزدهم 

وزیر ورزش و جوانان تشریح کرد: ما افتخار این را داریم که در دولت سیزدهم حدود ۲ هزار پروژه را به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رساندیم که در نوع خود کم‌نظیر است و ان شاالله مردم عزیز در سراسر کشور بتوانند از این ظرفیت خوب استفاده بکنند.
 
هاشمی بیان کرد: زورخانه‌ای که امروز در دانسفهان افتتاح شد مشابه آن را در کشور بسیار داریم اما آنچه سبب توجه و نگاه ویژه به آن شد فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای توجه و بسط و گسترش ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای بود.
 
این مسئول با بیان اینکه مجموعه فدراسیون ورزش‌های باستانی برنامه‌های بسیاری را در این راستا برنامه‌ریزی و تدارک دیده است، خاطرنشان کرد: شعار هر مدرسه یک زورخانه در دستور کار قرار گرفته است و فعالیت‌های بسیار خوبی در مدارس سطح کشور شروع شده و امیدواریم این رشته بیش از گذشته مورد توجه مردم قرار بگیرد و دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی که مقام معظم رهبری داشتند به بهترین شکل ممکن رفع شود.
 
وی در خصوص var تاکید کرد: در این موضوع ۱۱۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده است و اقدامات لازم انجام شده و حدود چهار ماه پیش دو دستگاه وارد شده است و بازی دربی استقلال پرسپولیس و همین‌طور چند بازی از بازی‌های تیم ملی با var برگزار شد و فصل جدید لیگ برتر با این برنامه انجام خواهد شد.
 
وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: ۴۰ ورزشکار در ۱۴ رشته ورزشی به المپیک اعزام می‌شوند و تمام شرایطی که لازم بوده برای اعزام توسط کمیته المپیک و مجموعه وزارت ورزش شرایط مناسبی ایجاد کرده که بدون دغدغه حضور پیدا کنند.
 
پاداش ۴ برابری برای مدال‌آوران المپیک

هاشمی ادامه داد: پاداش ۴ برابری برای مدال‌آوران المپیک در نظر گرفته شده که انگیزه خوبی برای شرکت در مسابقات باشد و همه شرایط مناسب برای حضور بااقتدار ورزشکاران فراهم شده است و مابقی به تلاش و کوشش ورزشکاران بستگی دارد، هرچند که آوردگاه المپیک بسیار وسیع و متفاوت از میادین داخلی است.
 
این مسئول در بحث تسهیلات ویژه‌ برای ورزشکاران المپیکی اذعان کرد: همانند ادوار گذشته پادش‌های خوبی در نظر گرفته شده و دو مصوبه در دستور کار مجلس داریم و تمام شده است.
 
وی ادامه داد: طرح سرباز قهرمان یکی از این دو مصوبه است که امتیازات ویژه‌ای برای این عزیزان در نظر گرفته شده و شغل آن‌ها و وضعیت آقایان در بحث نظام‌وظیفه که امیدواریم به خوبی اجرا شود.
 
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: همچنین طرح شهرک مدال برای قهرمانان تاپ تصویب شده است که در این شهرک واحد مسکونی ساخته و تحویل ورزشکاران بشود و در کمیسیون‌های مختلف مطرح شده که امیدواریم در دولت تصویب بشود.
 
هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: برای ورزشکاران اعزامی المپیک جوایز ویژه‌ای به خصوص از سوی استانداران و شهرداری هر استان در نظر گرفته شده که در پی کسب افتخارات، حمایت‌های مالی و کاری خواهند کرد.

انتهای خبر/ ۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان