۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین صادرات ۱۳۰ میلیون دلار کالا ازگمرک قزوین
کد خبر: ۳۶۸۷۸۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۲۷ ساعت: ۱۰:۳۲ ↗ لینک کوتاه

در بهارسال ۱۴۰۳ محقق شد:

صادرات ۱۳۰ میلیون دلار کالا ازگمرک قزوین

در بهار امسال میزان صادرات کالا از طریق  گمرک قزوین در مقایسه با مدت مشابه بهار سال ۱۴۰۲ برابر ۱۹۷ هزار تُن به ارزش ۱۳۰ میلیون دلار است.

صادرات ۱۳۰ میلیون دلار کالا ازگمرک قزوین
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط عمومی گمرک استان؛ سعید نادری اظهار کرد: در بهار امسال میزان صادرات کالا از طریق  گمرک قزوین در مقایسه با مدت مشابه بهار سال ۱۴۰۲ برابر ۱۹۷ هزار تُن به ارزش ۱۳۰ میلیون دلار است.

وی در خصوص عمده کالاهای صادراتی طی سه ماهه سال جاری افزود: روغن پایه،  پودرشوینده، تریلرهای سردخانه‌دار، رزین آلکید و اکسید مولیبدن از جمله کالاهایی است که بهار امسال به مقصد کشورهای عراق، امارات، هند، افغانستان و ترکیه  صادر شده است.

مدیرکل گمرک قزوین در ادامه با اشاره به بحث واردات نوع کالا طی این مدت به استان عنوان کرد: از جمله کالاهای وارداتی طی سه ماهه سال جاری شامل کمپرسور کولرخودرو، قطعات منفصله، ماشین‌آلات صنایع غذایی، ماشین حلاجی، اجزا و قطعات تریلرها بوده که از کشورهای امارات، چین، ترکیه، روسیه و آلمان وارد شده است.

این مسئول در رابطه با  میزان واردات کالا به استان در بهار ۱۴۰۳ اینگونه بیان کرد: طی این مدت بیش از ۴۰ هزار تُن کالا به ارزش ۲۶۲ میلیون دلار از طریق این گمرک دراستان ترخیص شد.

مدیرکل گمرک قزوین خاطرنشان کرد: مجموع میزان درآمد گمرک قزوین در سه ماهه سال جاری بیش از ۱۰ هزار و ۴۶۵ میلیارد ریال است که این درآمد  نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۷۸ درصدی همراه بوده است.

انتهای خبر/


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان