۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین توزیع کالای اساسی بین هیئات مذهبی قزوین
کد خبر: ۳۶۸۷۶۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۲۴ ساعت: ۱۱:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد:

توزیع کالای اساسی بین هیئات مذهبی قزوین

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تاکنون ۴۰۰ تن مرغ منجمد، ۳۰۰ تن برنج، ۱۰۵ تن شکر و ۸۰ تن گوشت قرمز منجمد سهمیه تخصیص یافته است.

توزیع کالای اساسی بین هیئات مذهبی قزوین
جمشید زمانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ از تهیه و توزیع کالاهای اساسی هیئات مذهبی در قزوین خبر داد و اظهار کرد: همانند سنوات گذشته به منظور رفاه حال هیئت‌های مذهبی تمهیداتی در نظر گرفته شده تا روسای هیات‌ها اقلام مورد نیاز را با قیمت مناسب و دولتی دریافت کنند.
 
وی با اشاره به نحوه توزیع این محصولات بین هیأت‌های مذهبی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده است توزیع این کالاها با معرفی نامه امور مساجد و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی در سطح شهر تهران و مباشرین در سطح شهرستان صورت گیرد.
 
 
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: تاکنون ۴۰۰ تن مرغ منجمد، ۳۰۰ تن برنج، ۱۰۵ تن شکر و ۸۰ تن گوشت قرمز منجمد سهمیه تخصیص یافته است.
 
زمانی اضافه کرد: شکر به اندازه کافی در بارگاه ذخیره شده لذا توانایی افزایش این میزان را داریم و پیگیر هستیم که بتوانیم میزان گوشت منجمد را نیز افزایش دهیم.
 
وی در پایان گفت: توزیع این اقلام تا پایان ماه صفر ادامه دارد و‌ هیئات مذهبی می‌توانند جهت دریافت، به سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین مراجعه کنند.
 
انتهای خبر/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان