۰۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۷ یکشنبه

صبح قزوین قزوین آماده برگزاری انتخابات پرشور است
کد خبر: ۳۶۸۶۴۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱۳ ساعت: ۱۳:۳۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین:

قزوین آماده برگزاری انتخابات پرشور است

فرماندار قزوین گفت: در شهرستان قزوین با سلامت و امنیت خاطر، منتظر حضور مردم و برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط بوده و قطعا فردای انتخابات روز جشن ملی مردم ایران خواهد بود.

قزوین آماده برگزاری انتخابات پرشور است
طیب ملک‌پور در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به لزوم شرکت در انتخابات اظهار کرد: مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات چهار مطالبه اساسی سلامت، مشارکت، رقابت و امنیت را از ما دارد که مشارکت امروز در اولویت است.
 
وی افزود: نیاز است همه مردم در زمینه مشارکت ورود جدی پیدا کرده و با تواصی به حق دیگران را به مشارکت حداکثری دعوت کنند تا این مرحله از انتخابات پرشورتر برگزار شود.
 
فرماندار قزوین بیان کرد: رای دادن و مشارکت در انتخابات نوعی حمایت از جمهوری اسلامی، سرعت دادن در پاسخگویی به مطالبات مردم و دفاع از حق مردم و حقوق مردم است.
 
نه گفتن به صندوق رای کم‌لطفی به خود و کشور است
 
وی ادامه داد: هر کسی در این انتخابات بی‌تفاوت باشد، در واقع به خود و کشور کم‌لطفی کرده است، اگر شهید سلیمانی می‌گوید جمهوری اسلامی قرارگاه حسین‌ابن علی(ع) و حرم است، برای حفاظت از این حرم باید رئیس جمهور و نظام اسلامی یک پشتوانه قوی مردمی داشته باشد و باید این موضوع را مورد توجه قرار گیرد.
 
ملک‌پوراظهار کرد: این انتخابات موجب دل‌گرمی دوستان انقلاب و سبب ناراحتی، ناامیدی و یاس دشمنان خواهد شد و اگر قرار باشد انقلاب را در همه عرصه‌ها رو به جلو برانیم، باید در این انتخابات با بصیرت و آگاهی وارد شده و انتخابی در تراز انقلاب داشته باشیم.
 
وی با اشاره شاخص‌های فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: باید مانند سه سال گذشته فردی را انتخاب کنیم که خداباور، مخلص، پرکار و فساد ستیز باشد و به منویات رهبری معظم و مبانی اسلام و انقلاب اعتقاد کامل داشته و به دنبال اعتلا و پیشرفت کشور باشد.
 
فرماندار قزوین بیان کرد: خوشبختانه شهرستان قزوین مانند جمعه گذشته در آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم و ایمن در را دارد، ان‌شاالله با پیگیری انجام شده و رفع مشکلات و نواقص جزئی انتخابات در کمال آرامش و امنیت و رقابت با مشارکت خوب مردم برگزار خواهیم کرد.
 
اختصاص 509 شعبه رای در شهرستان قزوین
 
ملکی پور اضافه کرد: برای مرحله دوم انتخابات 509 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که 116 شعبه سیار و 393 ثابت است و در این شهرستان 6 هزار نفر عوامل و پشتیبان برگزاری انتخابات هستند و در کل 24 هزار نفر به عنوان امانت‌دار و عوامل اجرایی این فضای سیاسی را مدیریت می‌کنند.
 
فرماندار قزوین در پایان گفت: شهرستان قزوین با سلامت و امنیت خاطر، منتظر حضور مردم و برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط بوده و قطعا فردای انتخابات روز جشن ملی مردم ایران خواهد بود.
 
انتهای خبر/2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان