۲۴/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۰ یکشنبه

صبح قزوین نقش تعیین‌کننده انتخابات در ترسیم آینده انقلاب اسلامی
کد خبر: ۳۶۸۵۶۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۶ ساعت: ۲۱:۳۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین مطرح کرد:

نقش تعیین‌کننده انتخابات در ترسیم آینده انقلاب اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین گفت: انتخابات سرنوشت‌ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، نقش تعیین‌کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد و هرگونه سهل‌انگاری و کوتاهی نسبت به آن زیان‌بار خواهد بود.

نقش تعیین‌کننده انتخابات در ترسیم آینده انقلاب اسلامی
اسماعیل زینالی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی « صبح قزوین»، با دعوت مردم در روز انتخابات اظهار کرد: با توجه به آیه ان الله یامرکم ان تؤدوا الامانات الی اهلها واذا حکمتم بین الناس ان تحکموا بالعدل ( آیه ۵۸ سوره نساء )؛ خدا به شما فرمان می‌دهد که سپرده‌ها را به صاحبان آن‌ها رد کنید و چون میان مردم داوری می‌کنید به عدالت داوری کنید.
 
وی افزود: انتخابات سرنوشت‌ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار می‌شود نقش تعیین‌کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد و هرگونه سهل‌انگاری و کوتاهی نسبت به آن زیان‌بار خواهد بود.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ابراز کرد: لذا استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بر خود وظیفه می‌دانند به ایجاد امید و انگیزه در بین اقشار مختلف و نخبگان بپردازند و نقش انتخابات را در حل مشکلات کشور تبیین نمایند و یادآور می‌شوند که خداوند با صابران و استقامت‌کنندگان است.
 
حضور در انتخابات تکلیف و فریضه مهم 
 
زینالی عنوان کرد: به همین منظور، شرکت در انتخابات علاوه بر آنکه حق شهروندی است؛ تکلیف و فریضه مهم و یک عمل صالح سیاسی تکمیل‌کننده حماسه باشکوه بدرقه، تشییع و برگزاری مجالس شهیدان خدمت است.
 
وی با اشاره به ملاک انتخاب اصلح، ادامه داد: از این رو در انتخاب اصلح توجه به معیارها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در انتخاب اصلح، خدمت به مردم، مدیریت، تدبیر و خستگی‌ناپذیری، سیاست ورزی مؤمنانه، اخلاق‌مداری و پایداری بر ارزش‌های اسلامی، سازش‌ناپذیری با دشمنان و یاری مظلومان باید ملاک باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تاکید کرد: در این راستا، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اعم از تشکل‌های اسلامی و سیاسی استادان، کارکنان و دانشجویان برای فعالیت‌های نامزدهای انتخاباتی و یا نمایندگان آنان در راستای تاکیدات طهرانچی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر ایجاد شور نشاط انتخاباتی در محیط دانشگاهی تلاش کرده تا حضور و مشارکت حداکثری مردم را در روز هشتم تیرماه شاهد باشیم.
 
زینالی خاطرنشان کرد: از خداوند متعال مسألت می‌نمائیم که دل‌های ملت ایران را به سمت انتخاب اصلح هدایت نماید و طول عمر با عزت به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب تا ظهور منجی عالم بشریت کرامت نماید.
 
وی در پایان بیان کرد: از مردم عزیز و فرهیخته استان قزوین دعوت‌‌ می‌کنم تا با حضور پررنگ و کلیدی خودشان به دشمن اتحاد و همبستگی ملت را نشان دهند و با انتخاب اصلح و مشارکت سیاسی خودشان در این زمینه مطالبه‌گری داشته باشند. 
 
انتهای خبر/۲۰۰۵ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان