۲۶/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۲ سه شنبه

صبح قزوین شرکت در انتخابات عاقلانه‌ترین کار و به سود کشور است
کد خبر: ۳۶۸۵۵۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۴ ساعت: ۷:۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده اصلاح‌طلب استان قزوین در مجلس دهم:

شرکت در انتخابات عاقلانه‌ترین کار و به سود کشور است

نماینده اصلاح‌طلب استان قزوین در مجلس دهم گفت: حضور پای صندوق رای قطعا نتایج مثبتی به دنبال دارد و از آنجا که ایرانیان، مردمانی فهیم و بادرایت هستند همواره در بزنگاه‌ها مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان خواهند زد.

شرکت در انتخابات عاقلانه‌ترین کار و به سود کشور است
روح‌الله بابایی صالح در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به اتفاق ناگوار سقوط بالگرد هوایی رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان، در آستانه برگزاری یک انتخابات غیرمنتظره هستیم که پس از ثبت‌نام قریب ۸۰ نفر، در نهایت صلاحیت ۶ نفر از طریق شورای محترم نگهبان مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: یکی از شاخصه‌هایی که باید مورد توجه ملت بزرگ ایران برای انتخابی اصلح جهت واگذاری مسئولیت ریاست جمهوری کشور مورد توجه قرار بگیرد، صداقت در گفتار است.

صداقت در گفتار و عمل مهمترین ویژگی برای داشتن انتخاب اصلح است

نماینده سابق مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسی که به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری وارد عمل می‌شود باید نسبت به وعده‌های انتخاباتی خود به مردم پایبند بوده و صادق باشد.

وی عنوان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید از وعده‌هایی سخن بگویند که قادر به اجرای آن هستند و با مردم صادقانه صحبت کنند.

بابایی صالح خاطرنشان کرد: عمده‌ترین ویژگی و معیار برای فردی که قرار است رئیس جمهور آینده کشور شود، صداقت در گفتار و عمل است و باید در زمان تبلیغات با مردم صادقانه گفتگو کرده و نظرات و وعده‌ها و برنامه‌های آتی خود جهت اداره کشور را بیان و پس از کسب آرای مردمی به وعده‌های خود عمل کند.

مردم در انتخاب کاندیدای اصلح به برنامه‌های آنان توجه کنند

وی اضافه کرد: امیدواریم از میان کاندیداهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری کشور، مردم متناسب با سخنان و توضیحات نامزدها در مناظرات انتخاباتی و برنامه‌هایی که جهت برون‌رفت کشور از مشکلات ارائه می‌دهند بهترین فرد را انتخاب کنند.

نماینده سابق مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری آحاد ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری گفت: چنانچه هر کدام از واجدین شرایط شرکت در انتخابات پای صندوق آرا حضور پیدا نکنند قطعاً دخالتی در تعیین سرنوشت آینده خود و کشورشان نخواهند داشت.

شرکت در انتخابات، سرنوشت‌ساز است

وی تاکید کرد: بدون شک شرکت در انتخابات، سرنوشت‌ساز است و همه ایرانیان باید در صحنه حضور پیدا کنند چراکه در غیر این صورت ضرر آن متوجه خود ما خواهد شد.

بابایی صالح بیان کرد: انتخابی آگاهانه و بابصیرت منجر به واگذاری مسئولیت ریاست جمهوری به فردی اصلح، شایسته و فعال خواهد شد و نتایج مثبت و سازنده این حماسه حضور متوجه خود ایرانیان می‌شود.

حضور حداکثری در انتخابات نشان‌دهنده پشتیبانی از دولت آینده است

وی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداکثری پای صندوق‌های رای بسیار در صحنه بین‌المللی تاثیرگذار است زیرا نشان‌دهنده پشتیبانی ملت از دولت آینده ایران عزیز است ضمن اینکه فرد منتخب در مجامع بین‌المللی می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس دهم تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی فردی بسیار فعال، خستگی ناپذیر و مردم عمل بود‌ و صداقت در گفتار و عمل داشت و در مسیر عمل به وعده‌هایی که داده بود و اعتقاد به آن داشت، حرکت می‌کرد.

وی بیان کرد: آیت‌الله رئیسی بسیار پیگیر امور بود حتی در زمان حیات خویش به این نکته اشاره داشتند که اگر قرار باشد با ۳۰ بار رفتن من به نقطه‌ای از این کشور مشکلی رفع شود به آنجا خواهم رفت.

مردم به تبلیغات سوء دشمنان توجه نکنند

بابایی صالح گفت: سخت‌کوشی، پیگیر و خستگی‌ناپذیر بودن شهید آیت‌الله رئیسی از ویژگی‌های بارز ایشان بود و فردی که در آینده عهده‌دار این مسئولیت خواهد شد باید به این ویژگی رئیس جمهور شهید تاسی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید در بحث تبلیغات انتخاباتی وارد شوند و به صورت چهره‌به‌چهره یکدیگر را وارد صحنه کنند، هرکدام یک نفر را قانع کند که حضور پای صندوق رای، نقش‌آفرینی در سرنوشت آینده کشور است و زنجیروار به همدیگر متصل باشیم و برای هم توضیح دهیم و قانع کنیم که نباید به تبلیغات سوءشمنان مبنی بر عدم شرکت در انتخابات توجه کرد.

نماینده سابق مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: آمدن پای صندوق رای قطعاً نتایج مثبتی به دنبال دارد و از آنجا که ایرانیان، مردمانی فهیم و بادرایت هستند همواره در بزنگاه‌ها مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان می‌زنند.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین وظیفه تک‌تک آحاد جامعه تبلیغات برای حضور در انتخابات است و این کار را باید در گام نخست از خانواده‌ها و دوستان خود شروع کنیم و آنان را برای حضور پای صندوق آرا قانع کنیم.

انتهای خبر/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان