۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین بازگشت ۱۱ واحد تولیدی راکد در شهرستان البرز
کد خبر: ۳۶۸۵۳۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۲ ساعت: ۲۲:۲۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول صمت شهرستان البرز خبر داد:

بازگشت ۱۱ واحد تولیدی راکد در شهرستان البرز

مسئول صمت شهرستان البرز گفت: ۱۱واحد در راستای فعالسازی واحدهای راکد و غیر فعال در شهرستان البرز ، به چرخه تولید بازگشته‌اند .

بازگشت ۱۱ واحد تولیدی راکد در شهرستان البرز
کیان رشوند در جام رسانه شهرستان البرز که در برگزار شد اظهار کرد: در راستای تامین نقدینگی مورد نیاز صنایع و واحدهای تولیدی، در سفر رئیس جمهور شهید به استان قزوین ۳۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۴۰۷۶ میلیارد ریال در شهرستان البرز پرداخت شد.
 
وی افزود: سهم سرمایه گذاری در شهرستان البرز ۳۱ درصد است و ۴۲ درصد از اشتغال استان را به خود اختصاص داده است.
 
مسئول صمت شهرستان البرز با بیان اینکه صدور جواز تاسیس در این شهرستان ۱۷۶ درصد رشد داشته است تصریح کرد: صدور پروانه بهره‌برداری نیز از سال ۱۴۰۰ در دولت مردمی تاکنون افزایش ۱۸۶ درصدی داشته که در نوع خود رشد بی نظیری است.
 
رشوند با بیان اینکه جذب سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۰ در شهرستان البرز ۷۸۵۶میلیارد ریال بوده است تصریح کرد: این مقداربا رشد ۱۸۷ درصدی در سال گذشته به رقم ۲۲۶۰۷ میلیارد ریال افزایش یافته است. .
 
این مسئول ادامه داد: نکته قابل توجه و حائز اهمیت این که ۶۰ درصد گیربکس مورد نیاز صنایع خودروسازی کشور توسط واحدهای تولیدی شهرستان البرز یعنی شرکت نیرو محرکه تولید و تامین می‌شود.
 
وی اذعان کرد: ۱۱واحد در راستای فعالسازی واحدهای راکد و غیر فعال در شهرستان البرز ، به چرخه تولید بازگشته‌اند .
 
مسئول صمت شهرستان البرز عنوان کرد: این شهرستان ۱۳۵۵ مجوز در حوزه مشاغل خانگی داراست که ۱۰۲۸ نفر از آنها تحت پوشش بیمه قرار دارند.
 
 رشوند با بیان اینکه کمیته رفع موانع و اجرای طرح چهارشنبه‌های صنعتی در این شهرستان فعال شده است تاکید کرد: این کمیته با حضور فرماندار و مسئولین شهرستانی موانع واحدهای تولید مورد بررسی قرار می‌دهند و نسبت به رفع آنها اقدام می‌کنند.
 
 این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه مشکل حوزه بازرسی و نظارت اداره صمت که سال‌ها از نبود خودرو رنج می‌برد نیز پس از سال‌ها با مساعدت مدیر کل سازمان صمت در دولت مردمی مرتفع شده است.
 
وی بیان کرد: با اجرای طرح‌های توسعه‌ای مهم و اولویت‌دار شهرستان البرز در سال‌جاری زمینه اشتغال بیش از هرار نفر در شهرستان البرز فراهم خواهد شد .
 
 مسئول صمت شهرستان البرز در پایان خاطرنشان کرد: سیاست‌های اصلی دولت در حوزه صنعت معدن و تجارت مبارزه جدی با قاچاق کالا در راستای حمایت از تولید داخل و توسعه فرهنگ استفاده از کالای ایرانی بوده است و در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که با همکاری و حمایت سازمان‌های به هدف مورد نظر خواهیم رسید.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان