۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین برگزاری انتخابات در استان قزوین با ۲۵ هزار دست‌اندرکار
کد خبر: ۳۶۸۵۱۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱ ساعت: ۱۰:۱۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اعلام کرد:

برگزاری انتخابات در استان قزوین با ۲۵ هزار دست‌اندرکار

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: ۲۵ هزار نفر در استان قزوین کار اجرا، نظارت و تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

برگزاری انتخابات در استان قزوین با ۲۵ هزار دست‌اندرکار
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، عباس کاظمی در همایش شبکه نظارت بر انتخابات که عصر پنجشنبه در سالن همایش دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شهید رئیسی در سنگر خادمی ملت بعد از عمری خدمت در قوه قضائیه و آستان قدس به جایگاه ریاست جمهوری شرافت و طهارت بخشید و در شرایطی سکان قوه مجریه را به دست گرفت که افرادی این جایگاه را مخدوش و اعتماد مردم را خدشه‌دار کرده بودند.

وی افزود: دست‌اندرکاران انتخابات استان امروز دورهم جمع شدند تا ضمن تبادل فکر و اندیشه نیز برای برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و قانون‌مدارانه تلاش کنند.
 
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه موضوع انتخابات همواره مورد طمع دشمنان بوده است، تصریح کرد: اصل انتخابات نقطه افتخار، قله نظام و موجب مباهات جمهوری اسلامی است، اصل انتخابات و نقش مردم ایران در تعیین سرنوشت کشور همواره مورد تحسین تحلیل‌گران منصف سیاسی و منطقه‌ای است.
 
وی ادامه داد: برگزاری ۴۱ انتخابات بهترین دلیل بر مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، این نظام توانسته مشارکت مردم را در انتخابات به اوج برساند، ارتقای شگفت‌انگیز بینش سیاسی مردم از دستاوردهای نظام اسلامی است که در این صحنه‌ها بروز می‌کند.
 
کاظمی بیان کرد: در این میان دشمن همواره تلاش کرده است که موضوع انتخابات را به حاشیه برده و آن را دچار چالش کند که دست‌اندرکاران انتخابات در تمام ادوار برخلاف خواست و اراده دشمن از آرای مردمی صیانت و آن را حفظ کرده است.
 
وی با اشاره به لزوم همکاری دست‌اندرکاران انتخابات برای رقم زدن انتخابات با شکوه در استان قزوین، گفت: برای برگزاری این دوره از انتخابات هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که ۸۳۰ شعبه ثابت و ۲۵۹ شعبه سیار است و ۷۰۰ شعبه نیز شهری و ۳۸۹ شعبه روستایی است.
 
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در پایان گفت: ۲۵ هزار نفر در استان قزوین کار اجرا، نظارت و تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند، امید است مانند انتخابات گذشته این رویداد مهم با نظم و امنیت برگزار شده و مردم با حضور حداکثری خود حماسه‌ای دیگر را به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند.

 آرای مردمی، حق الناس است

در این همایش همچنین محمدتقی صفری بیان کرد: ما در شورای نگهبان از سنگر مردم سالاری دینی دفاع خواهیم کرد و معتقد هستیم که آرای مردم حق‌الناس است و ما به دنبال تامین و تعمیق این باور هستیم.
 
وی افزود: انتخابات یک امر مقدس است و با همه توان از آن صیانت و محافظت کرده و به این تعهد افتخار می‌کنیم، ما بر این باور هستیم که حتی یک رای حق است و به این عهد پایبندیم.
 
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان قزوین با بیان اینکه ناظران باید خدا را ناظر اعمال خود بدانند، تاکید کرد: باید همه تمهیدات آماده و فرآیندها مهیا شود تا بدون جهت‌گیری بتوانیم تامین‌کننده انتخاباتی سالم و امن در استان باشیم.

صفری در پایان با اشاره به شهادت مظلومانه شهید رئیسی و یاران شهیدش گفت: در سقوط بالگرد رئیس جمهور شهید، درخشان‌ترین نوری که از آن سقوط، صعود کرد نور صداقت بود و قوی‌ترین جرقه‌ای که خیل مردم را به دنبال خود کشاند، خدمت صادقانه و سخت‌کوشی شهید رئیسی بود.

انتهای خبر/2001
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان