۲۱/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۰۷ پنجشنبه

صبح قزوین قربانی دیگر در استخر آب استان قزوین
کد خبر: ۳۶۸۵۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۳۱ ساعت: ۱۶:۲۶ ↗ لینک کوتاه

در بسته خبری پلیس بخوانید:

قربانی دیگر در استخر آب استان قزوین

فرمانده انتظامي آوج از غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در استخر ذخيره آب در يکي از روستاهاي بخش آبگرم اين شهرستان خبر داد.

قربانی دیگر در استخر آب استان قزوین
 
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین به نقل از خبرگزاری پلیس قزوی، داود عبدالمالکي در بیان جزییات خبر اظهار داشت: ماموران پليس امنيت اقتصادي استان در راستاي مقابله با قاچاق کالا و ارز، کنترل خودروهاي عبوري از محورهاي مواصلاتي استان را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران در اين خصوص يک دستگاه خودرو سواري پژو 405 را در شهر اقباليه متوقف کردند که در بازرسي از آن 229 قلم انواع لوازم کوهنوردي قاچاق کشف شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان ادامه داد: ماموران اين يگان در عملياتي ديگر يک دستگاه خودرو سواري سمند را در آزاد راه"قزوين-زنجان" متوقف کرده و در بازرسي از آن 420 عدد شکلات صبحانه خارجي قاچاق کشف کردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه ارزش ريالي محموله‌ها بالغ بر 700 ميليون ريال بر برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در اين خصوص دو نفر دستگير شده و با تشکيل پرونده مقدماتي به مراجع قضائي معرفي شدند.

کشف بيش از 15 هزار نخ سيگار قاچاق از يک واحد صنفي

مهدي حاجيان راد همچنین اظهار داشت: در راستاي برخورد با عاملان فروش و عرضه اقلام قاچاق در واحدهاي صنفي، بازديد از واحدهاي صنفي فروش دخانيات در دستور کار ماموران پليس امنيت اقتصادي استان قرار گرفت.

وي افزود: در بازديد انجام شده که با اخذ دستور قضائي از واحدهاي صنفي شهر قزوين انجام شد، 15 هزار و 908 نخ سيگار قاچاق کشف شد.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان با اشاره به اينکه ارزش ريالي سيگارها حدود 700 ميليون ريال برآورد شده، خاطرنشان کرد: در اين خصوص يک نفر با تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

کشف بيش از 15 کيلو ترياک در بوئین زهرا

داود عبدالمالکي در تشريح اين خبر اظهار داشت:با تلاش‌هاي اطلاعاتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد دو نفر قاچاقچي با شيوه و شگردهاي پيچيده قصد انتقال مقادير زيادي مواد‌مخدر از محورهاي مواصلاتي بوئین زهرا را دارند .

وي افزود: در همين راستا اکيپي از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان بوئين زهرا در محورهاي مواصلاتي مستقر و یک دستگاه خودرو سمند را درمحدوده شهرستان بوئين زهرا شناسايي و متوقف کردند .

جانشين فرمانده انتطامي استان با بيان اينکه در بازرسي از خودرو، 15 کيلو و 500 گرم ترياک کشف شد، خاطر نشان کرد :در اين عمليات دو نفر دستگير که با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ عبدالمالکي افزود: اشراف اطلاعاتي و تعامل عملياتي دو رويکرد موثر در سطح فراجا مي‌باشد که ظرفيت‌هاي گسترده‌اي را براي مبارزه با پديده شوم مواد مخدر ايجاد مي‌کند.

دستبند پليس بر دستان سارق موتور سیکلت

بيژن خدايي در تشریح جزییات خبر بيان داشت: در پي سرقت به عنف يک دستگاه موتور سيکلت در شهرک دانش، ماموران پليس بررسي موضوع را در دستور ار قرار دادند.

وي افزود: مأموران پليس پس از اقدامات فني پليسي دو نفر سارق را در اين زمينه شناسايي و بلافاصله در عملياتي ضربتي نسبت به دستگيري سارقان اقدام کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان قزوين با اشاره به اينکه متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد ازشهروندان خواست ضمن رعايت هشدارها و آموزشهاي پيشگيرانه پليس، با تجهيز وسايل نقليه خود به لوازم ايمني و ضد سرقت استاندارد، از به سرقت رفتن آن‌ها پيشگيري کرده و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طريق تماس با مرکز فوريت‌هاي110 به پليس اطلاع دهند

نوجوان 14 ساله در استخر ذخيره آب غرق شد

علي زريني در تشريح اين خبر گفت: روز گذشته در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر مرگ مشکوک يک پسر نوجوان در يک استخر ذخيره آب کشاورزي، بلافاصله ماموران کلانتري آبگرم به همراه نيروهاي امدادي به محل اعزام شدند.

وي افزود: با حضور ماموران در محل و بررسي هاي اوليه مشخص شد نوجوان 14 ساله حين بازي به داخل استخر ذخيره آب سقوط کرده و به دليل عدم آشنايي با فنون شنا غرق شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان آوج خاطرنشان كرد: با تاييد مرگ اين نوجوان توسط نيروهاي اورژانس، جسد با هماهنگي مقام قضائي به پزشکي قانوني منتقل شد.

اين مسئول انتظامي با ابراز تأسف از اين حادثه دلخراش خاطرنشان کرد: در اين رابطه پرونده قضائي تشکيل و تحقيقات تکميلي ادامه دارد.

انتهای خبر/۱۴۰۴
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان