۲۰/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۰۶ چهارشنبه

صبح قزوین از کشف ماینر تا برخورد پراید با تیر چراغ برق
کد خبر: ۳۶۸۴۷۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۲۷ ساعت: ۱۳:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در بسته خبری پلیس قزوین بخوانید:

از کشف ماینر تا برخورد پراید با تیر چراغ برق

رئيس پليس راه استان قزوین گفت: برخورد يک دستگاه خودرو سواري پرايد با تير برق فشار قوي با يك كشته و يک مصدوم برجاي گذاشت.

از کشف ماینر تا برخورد پراید با تیر چراغ برق
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی خبرگزاری پلیس، فرهاد ذاکري منش بيان کرد: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر يک مورد حادثه رانندگي در ۵ کيلومتري نيروگاه شهيد رجايي بلافاصله گشت تصادفات به همراه نيروهاي امدادي به محل اعزام شدند.

وي افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسي هاي اوليه مشخص شد، يک دستگاه خودرو پرايد به دلايل نامعلومي با تير برق فشار قوي کنار جاده برخورد که متاسفانه سرنشين خودرو به دليل اتش سوزي ناشي از برخورد خودرو با تير برق کشته و راننده مصدوم که توسط نيروهاي امدادي به مراکز درماني منتقل شد.

ذاکري منش با اشاره به اينکه علت حادثه توسط کارشناسان پليس راه در حال بررسي است، به رانندگان وسايل نقليه توصيه کرد؛ که با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي به حقوق خود و ديگران احترام بگذارند و از مواردي که موجب غفلت و حواس‌پرتي در رانندگي مي شود پرهيز کنند.
 
فعاليت ماينرها در يک واحد مسکوني

داود عبدالمالکي در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پليس امنيت اقتصادي استان با انجام اقدامات پليسي از فعاليت تعدادي «ماينر» غير مجاز در يک واحد مسکوني در يکي از محله‌هاي شهر قزوين مطلع شدند.

وي افزود: در اين رابطه مأموران با اطمينان از صحت موضوع ضمن هماهنگي مقام قضائي و به همراه ماموران اداره برق به محل مورد نظر مراجعه و در بازرسي از اين محل 17 دستگاه ماينر غيرمجاز کشف کردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان قزوين با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش دستگاه‌‌هاي کشف شده را بالغ بر 3 مليارد و 500 ميليون ريال برآورد کردند، اظهار کرد: در اين رابطه يک متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

عبدالمالکيدر پايان خاطرنشان کرد: افرادي هستند که براي منفعت و سود بيشتر خود انرژي برق را با نصب و راه‌اندازي ماينرهاي قاچاق هدر مي.دهند که اين افراد با برخورد قاطع و قانوني روبه‌رو خواهند شد و پليس با هرگونه اخلال در روند اقتصادي طبق قانون برخورد جدي مي‌کند .
 
ايست پليس به ايسوزو حامل قاچاق

داود عبدالمالکي همچنین اظهار کرد: ماموران يگان امداد شهرستان قزوين حين کنترل خودروهاي عبوري در آزاده راه «قزوين-زنجان» به يک دستگاه کاميونت ايسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وي افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسي از آن 3 هزار و 676 قلم اقلام خوراکي و آرايشي بهداشتي اعم از نوشابه انرژي‌زا، نسکافه، خمير ريش و ديگر کالاي خارجي کشف شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه ارزش ريالي اين محموله بالغ بر يک ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در اين خصوص يک نفر دستگير و به مراجع قضائي معرفي شده است.

اطلاعيه جذب و استخدام مقطع درجه داري

 علي چگيني اظهار کرد: فرماندهي انتظامي استان به منظور تامين نيروي انساني مورد نياز 3 نفر مرد با مدرک تحصيلي ديپلم در رسته مخابرات و رايانه برابر شرايط جذب و استخدام مرکز گزينش ثبت نام مي‌کند.

وي خاطر نشان کرد :متقاضيان و علاقمندان مي‌توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر از شرايط استخدام و ثبت نام به مرکز گزينش و استخدام استان واقع در خيابان طالقاني روبروي خيابان ملک آباد مراجعه نمايند.

دستگيري 14 سارق، خرده فروش مواد مخدر و معتاد در تاکستان

کورش عزيزي در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستاي پاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز و برخورد با سارقان و مجرمان مرحله ديگري از طرح ارتقاء امنيت اجتماعي توسط ماموران پاسگاه انتظامي حسين آباد و پاسگاه انتظامي يحيي آباد اين شهرستان شد.

وي افزود: در اجراي اين طرح، ماموران با تلاش شبانه‌روزي و پس از شناسايي مخفيگاه متهمان در چند عمليات جداگانه هفت سارق را دستگير و در بازرسي از مخفي‌گاه آنان یک دستگاه موتور سيکلت و تعدادي ساير اموال سرقتي کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان تصريح کرد: شناسايي و دستگيري یک خرده فروش و هفت معتاد متجاهر و کشف مقاديري انواع مواد مخدر از ديگر نتايج اجراي اين طرح بود.

عزيزي با اشاره به اين که متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شدند خاطر نشان کرد: اجراي طرح‌هاي ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح شهرستان به صورت مستمر اجراء خواهد شد.
 
برخورد پرايد با تير برق 

فرهاد ذاکري بيان کرد: در پي اعلام مرکز فوريت.هاي پليسي 110 مبني بر يک مورد حادثه رانندگي در ۵ کيلومتري نيروگاه شهيد رجايي بلافاصله گشت تصادفات به همراه نيروهاي امدادي به محل اعزام شدند.

وي افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد، يک دستگاه خودرو پرايد به دلايل نامعلومي با تير برق فشار قوي کنار جاده برخورد که متاسفانه سرنشين خودرو به دليل آتش‌سوزي ناشي از برخورد خودرو با تير برق کشته و راننده مصدوم که توسط نيروهاي امدادي به مراکز درماني منتقل شد.

ذاکري‌منش با اشاره به اينکه علت حادثه توسط کارشناسان پليس راه در حال بررسي است، به رانندگان وسايل نقليه توصيه کرد؛ که با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي به حقوق خود و ديگران احترام بگذارند و از مواردي که موجب غفلت و حواس‌پرتي در رانندگي مي‌شود پرهيز کنند.

واژگوني سواري 405 با يک کشته

فرهاد ذاکري‌منش همچنین  اظهار کرد: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر واژگوني يک دستگاه سواري پژو 405 در آزادراه قزوين-کرج حوالي شهر مهرگان بلافاصله عوامل انتظامي و پليس راه به محل اعزام شدند.

وي افزود: با حضور ماموران مشخص شد خودرو پس از برخورد با نيوجرسي واژگون شده و راننده آن به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخته است.

رئيس پليس راه استان با اشاره به اينکه علت بروز اين حادثه عدم توجه به جلو راننده اعلام شده است، خاطرنشان کرد: جسد متوفي تحويل عوامل بهشت فاطمه شده و خودرو به پارکينگ منتقل شد.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان