۲۰/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۰۶ چهارشنبه

صبح قزوین انتخاب مردم آینده کشور را می‌سازد
کد خبر: ۳۶۸۴۷۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۲۷ ساعت: ۱۰:۶ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز:

انتخاب مردم آینده کشور را می‌سازد

فرماندار شهرستان البرز گفت: هر چه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد قطعاً رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود با پشتوانه آرای بیشتری می‌تواند اهداف خود را در راستای تعالی کشور پیش برد.

انتخاب مردم آینده کشور را می‌سازد
حامد فتوحی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛‌ با تاکید بر لزوم افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: حضور خیره‌کننده مردم در مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی و ابراز همدردی 60 کشور با ارسال پیام یا نمایندگان خود به ایران برای شرکت در این مراسم؛ همه نشان از اصلح بودن این شهید بود و ظهور این اتفاقات در انتخابات ریاست جمهوری ملموس‌تر خواهد شد.

وی افزود: هر چه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد قطعاً رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود با پشتوانه آرای بیشتری می‌تواند اهداف خود را در راستای تعالی کشور پیش برد.

فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: با توجه به فرمایش امام راه‌حل؛ انقلاب ما، انقلاب مردمی است و مردم هم سرنوشت را تعیین می‌کنند لذا هر شخص با هر گرایش سیاسی و نقطه نظری که دارد زمانی که از کانال‌های قانونی شورای نگهبان عبور و به تایید می‌رسد قطعاً صلاحیت دارد و تمام جریانات مردم هم تمکین خواهند کرد.

فتوحی ابراز کرد: مراسم تشییع شهید رئیسی با حضور گروه‌ها و گرایش‌های سیاسی و پوشش‌های متفاوت شرایط خاصی ایجاد کرد و این نشان می‌دهد که مردم بر اساس همان آرمان و موضوعاتی که در دولت شهید جمهور که همان مردمی بودن و وعده صادق بود؛ کاندیدای خود را انتخاب می‌کنند.

این مسئول اذعان کرد: شهید رئیسی علی‌رغم تحصیلات عالیه‌ای که داشت همیشه خود را یک طلبه می‌دانست و علاوه بر مردم‌داری همواره تاکید داشت که کارگزاران دولت سیزدهم هر کاری را که به خیر و صلاح مردم و نظام و انقلاب است، را رسیدگی کنند.

وی با اشاره به ساده‌زیستی شهید رییسی گفت: شهید رئیسی آنقدر متواضع بود که بعد از شهادتش وضعیت زندگی خود و مادرش مشخص شد و مظلومیت و اقتدارش زبان‌زد عام و خاص بود و اینها جزو شاخص‌های مهم برای فرد اصلح است.

فرماندار شهرستان البرز در پایان گفت: بحث ریاست جمهوری و انتخابات در نظام اسلامی موضوع بسیار مهمی است به گونه‌ای که خود مردم در سرنوشت کشور دخیل می‌شوند که این از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعاً حضور مردم پای صندوق‌های رای می‌تواند انتخاب خوبی را رقم زند.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان