۱۵/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۰۱ جمعه

صبح قزوین بیش از ۱۵۲ هزار قزوینی با «علی» نام‌دار شدند
کد خبر: ۳۶۸۴۵۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۲۶ ساعت: ۱۲:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ثبت‌احوال استان قزوین:

بیش از ۱۵۲ هزار قزوینی با «علی» نام‌دار شدند

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین گفت: اسامی ۱۵۲ هزار و ۲۹۹ نفر در استان قزوین به نام مبارک علی و ترکیبات آن مزین است.

بیش از ۱۵۲ هزار قزوینی با «علی» نام‌دار شدند
علیرضا افسری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت و امامت در خصوص فراوانی نام علی در سطح استان قزوین اظهار کرد: اسامی 152 هزار و 299 نفر در استان قزوین به نام مبارک علی و ترکیبات آن مزین است.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور، از ابتدای تاسیس ثبت احوال استان قزوین در سال ۱۳۰4 تاکنون دو میلیون و 29 هزار و 820 سند هویتی در استان تنظیم شده که از این تعداد 152 هزار و 229 نفر با نام مبارک «علی » و ترکیبات آن نام‌گذاری شده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین تصریح کرد: از بیشترین ترکیبات اسامی نام مبارک علی می‌توان به اسم علی با 43 هزار و 344 نفر، نام علی‌رضا با 16 هزار و 284 نفر، علی‌اصغر با 8 هزار و 844 نفر، امیرعلی با 8 هزار و 758 نفر، محمدعلی با ۸ هزار و ۴۸ نفر، علی‌اکبر با 7 هزار و 303 نفر، قربانعلی با 3 هزار و 214 نفر، حسین علی با یک هزار و 658 نفر و علی محمد با 739 نفر اشاره کرد.

وی در پایان بیان کرد: والدین می‌توانند در بستر تارکده یا اینترنت و با استفاده از تلفن همراه با مراجعه به نشانی ahim.sabteahval.ir بخش سامانه تعاملی نام از خدمات آن بهره‌مند شده و برای فرزندانشان نامی شایسته انتخاب کنند.

انتهای خبر/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان