۲۸/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۴ پنجشنبه

صبح قزوین خدمت صادقانه مسئولان سبب افزایش مشارک در انتخابات می‌شود
کد خبر: ۳۶۸۴۴۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۲۷ ساعت: ۷:۲۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

خدمت صادقانه مسئولان سبب افزایش مشارک در انتخابات می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مسئولان با خدمت و صداقت می‌توانند برای حضور مردم در انتخابات اثرگذار باشند.

خدمت صادقانه مسئولان سبب افزایش مشارک در انتخابات می‌شود
علی فرمانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به لزوم انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: همان‌گونه که می‌دانیم مهم‌ترین ویژگی‌ یک رئیس جمهور پیروی از ولایت مطلقه فقیه، اخلاص‌، حسن اخلاق، تقوا، انقلابی بودن، مردمی بودن و در کنار آن تدبیر و  تخصص، سیاست پیشه بودن و دارا بودن دانش دیپلماسی است.
 
وی افزود: مهم‌ترین آثاری که از شهید رئیسی به جای مانده، همین خصوصیاتِ اخلاص، تدین، خدمت‌گذاری صادقانه و بدون منت
 به مردم بوده است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: تلاش شهید رئیسی برای خدمت به مردم برجسته‌ترین ابعاد شخصیتی ایشان بود، وی رئیس جمهوری جهادی و به معنای واقعی مجاهد فی‌سبیل‌الله برای مردم بود و در آخر هم در راه خدمت به آنان هم شهید شد.
 
وی بیان کرد: به اعتقاد بنده فردی که می‌خواهد پس از شهید رئیسی در جایگاه ریاست جمهوری مشغول خدمت شود، باید از ویژگی‌ها و خصوصیات این شهید بزرگوار مانند ولایت‌مداری، اخلاص در عمل، خستگی‌ناپذیری، جهادی بودن و مردمی بودن برخوردار باشد.
 
فرمانی با بیان اینکه شهید رئیسی با شهادت خود روح اخلاقی و معنوی را به جامعه اسلامی ایران دمید و آثار بزرگی برای ملت و نظام جمهوری اسلامی به همراه آورد، تاکید کرد: مردم فهیم ما بصیر بوده و با وجود تبلیغات معاندان نظام اسلامی، می‌دانند چه کسی مخلصانه در حال کار کردن است و در طول عمر انقلاب اسلامی مردم  به خوبی نشان داده‌اند که پای نظام و انقلاب و ارزش‌های آن بوده و هستند.
 
وی وحدت را یکی از مهم‌ترین اصول و ارکان نظام اسلامی دانست و گفت: اسلام به اصل وحدت و اتحاد از دیدگاه اجتماعی آن نگریسته و بر اهمیت آن میان مسلمانان تأکید کرده است، همانگونه که خداوند در آیه 10 سوره حجرات مؤمنان را برادران یکدیگر خوانده است: «انما المؤمنون اخوه».
 
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: قطعاً بهترین اتفاق‌ها در سایه یکپارچگی و وحدت اتفاق خواهد افتاد و به عقیده بنده امروز وحدت، ضرورتی حیاتی در میان نیروهای انقلابی است.
 
وی ادامه داد: نظر به تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات و اینکه  چهار مولفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت از مباحث مورد تاکید ایشان در انتخابات است؛ همواره در جریان بیانات خود آحاد مردم را بر مبنای این چهار مولفه برای حضور در انتخابات دعوت کرده‌اند.
 
فرمانی اظهار کرد: ایشان وظیفه مسئولان را همگام بودن و همراهی با مردم برای تقویت مشارکت حداکثری دانستند و انتخاب فرد اصلح را گامی ضروری خواندند، بدیهی است بیانات ایشان سرلوحه و تبیین‌گر راه است.
 
وی خاطرنشان کرد: البته دشمنان اسلام و ایران مانند همیشه با جنگ روانی به دنبال این هستند که مردم را از نظام ناامید کنند، بنابراین ضروری است مسئولان به مردم امیدواری داده و طوری عمل کنند تا زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای رقم بخورد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: علاوه‌بر مسئولان معتمدین، رسانه‌های متعهد، نخبگان و قلم به دستان می‌توانند ترغیب‌کنندگان مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات باشند.
 
وی با تاکید بر اینکه مسئولان با خدمت و صداقت می‌توانند برای  حضور مردم در انتخابات اثرگذار باشند، افزود: در دولت سیزدهم برخی سیاست‌ها و ریل‌گذاری‌ها هنوز به ثمر ننشسته که رئیس جمهور منتخب باید در آن چارچوب حرکت کند اگر این‌ چنین نباشد تمام تلاش‌های انجام شده ابتر می‌ماند.
 
 فرمانی در پایان گفت: به حول و قوه الهی ناامیدی و شکست دشمن و سرافرازی و پیروزی جبهه انقلاب؛ نتیجه انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.
 
انتهای خبر/2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان