۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین ارائه آموزش‌های مهارتی به ۳۲۷۷ مددجوی استان قزوین
کد خبر: ۳۶۸۴۱۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۲۲ ساعت: ۸:۵۲ ↗ لینک کوتاه

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین خبر داد:

ارائه آموزش‌های مهارتی به ۳۲۷۷ مددجوی استان قزوین

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین از آموزش و مهارت‌آموزی ۳ هزار و ۲۷۷ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد طی سال گذشته خبر داد.

ارائه آموزش‌های مهارتی به ۳۲۷۷ مددجوی استان قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط عمومی معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین علی اصغر کشاورز اظهار کرد: آموزش و مهارت‌آموزی از اهداف مهم کمیته امداد می‌باشد که توسط این نهاد مقدس با جدیت پیگیری می‌شود تا زمینه ایجاد اشتغال پایدار در آینده ایجاد شود.

وی افزود: مهارت‌آموزی پایه ایجاد شغل‌های پایدار در آینده است بر همین اساس دوره‌های مهارت‌آموزی مختلف با تنوع رشته‌های گوناگون برای مددجویان تحت حمایت اجرا شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: سال گذشته ۲۳۵ دانش آموز ۷ تا ۱۲ سال تحت آموزش و مهارت آموزی قرار گرفتند که توسط سازمان‌های معتبر نظیر فنی حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی و آموزشگاه‌های علمی آزاد به این قشر پس از گذراندن آزمون، گواهینامه معتبر اعطا شد.

کشاورز اضافه کرد: تابستان فرصت بسیار مناسبی برای دانش آموزان می‌باشد تا از اوقات فراغت خود برای کسب مهارت استفاده کنند. بر این اساس طی تابستان گذشته ۷۳۷ فرزند مددجو در کلاس‌های و دوره‌های مختلف مهارت آموزی شرکت کردند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین در پایان گفت: در مجموع دوره‌های برگزار شده در سال ۱۴۰۲، تعداد ۳۲۷۷ نفر مهارت کسب کردند و در این زمینه اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه شد.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان