۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین اخلاق و مردم‌داری شاکله دولت شهید رئیسی بود
کد خبر: ۳۶۸۲۷۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۸ ساعت: ۸:۱۸ ↗ لینک کوتاه

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

اخلاق و مردم‌داری شاکله دولت شهید رئیسی بود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره اخلاق و مردم‌داری شهید رئیسی گفت: آیت‌الله رئیسی در سفرهای استانی یک اتاق حل مسئله راه می‌انداخت و مسائل مردم را حل می‌کرد.  

اخلاق و مردم‌داری شاکله دولت شهید رئیسی بود
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که دوشنبه‌شب در مسجد امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، با اشاره به مهمترین ویژگی‌های رئیس جمهور شهید اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی هم ولایت‌مداری ایجابی و هم سلبی داشت.
 
وی افزود: شهید رئیسی با تمام اقتدار در مقابل رژیم صهیونسیتی می‌ایستاد و در سازمان ملل از مردم غزه دفاع می‌کرد.
 
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: مردم‌داری او صادقانه بود و ادا درنمی‌آورد به طوری که هر استانی که می‌رفت می‌پرسید، محروم‌ترین نقطه آن منطقه کجاست و به میان آن‌ها می‌رفت و پای حرف‌هایشان می‌نشست.
 
این مسئول بیان کرد: آیت‌الله رئیسی در سفرهای استانی یک اتاق حل مسئله راه می‌انداخت و مسائل مردم را حل می‌کرد.
 
وی اضافه کرد: شهید آیت‌الله آل هاشم هم از ویژگی مردم‌داری برخوردار بود و با مترو و تاکسی در میان مردم تردد می‌کرد و با مردم بود لذا در انتخابات خبرگان، مردم تبریز بیشترین رای را به ایشان دادند و زمانی هم که حادثه رخ داد مردم برای کمک به صحنه آمدند.

رکن مدیریتی آیت‌الله رئیسی مردم‌داری بود

خسروپناه تصریح کرد: رکن مدیریتی آیت‌الله رئیسی مردم‌داری بود و پایبندی به این رکن را در شخصیت شهید مالک رحمتی استاندار تبریز هم شاهد بودیم‌.
 
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ویژگی دیگر شهید رئیسی بهره‌گیری از عقل جمعی بود؛ ایشان عفل جمعی را باور داشت در حال که برخی مدیران اعتقادی به آن ندارند.
 
این مسئول با اشاره به ویژگی عادل بودن رئیس جمهور شهید افزود: آیت‌الله رئیسی وقتی ازدواج کرد همسرش دیپلم داشت اما گفت اگر من رشد علمی می‌کنم همسرم هم باید رشد کند لذا این عدالت را در محیط خانواده برقرار کرد.
 
وی تاکید کرد: عدالت در کار آیت‌الله رئیسی هم وجود داشت به طوری که زمانی که دادستان بود بعضی‌ها حتی برخی قضات پرونده‌های خود را که حکم اعدام صادر کرده بودند به ایشان رجوع کرده و رئیسی با بررسی آنها می‌گفت نیازی به حکم اعدام نیست؛ از این رو یک نفر نیست که بگوید من رفتم به تظلم‌خواهی و حق را به من نداد.
 
خسروپناه ادامه داد: ایشان تأکید داشت که باید اعتبارات را عادلانه تقسیم کنیم، در سفر به استان قزوین اعتباراتی که تخصیص دادند نیز هشت برابر اعتبارات بودجه این استان بود لذا عدالت را در عمل داشت نه در حرف.

مدیریت و حکمرانی اخلاق ویژگی مهم شهید رئیسی 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ویژگی مهم دیگر آیت‌الله رئیسی مدیریت و حکمرانی اخلاق بود، ایشان مدیری قاطعی اما با ادب بود و احترام آدم‌ها را داشت.
 
این مسئول افزود: رئیس جمهور شهید در مقابل دیگران تواضع داشت و خود را کوچک‌تر می‌دید، اگر حکمت ۳۳۳ نهج البلاغه را مطالعه کنیم، می‌بینیم که آقای رئیسی همه صفات اخلاقی را که امیرالمومنین بیان کرند، داشتند.
 
وی ادامه داد: اخلاق، هویت و شاکله او بود به طوری که همان تواضعی که در برابر رهبری داشتند در برابر مردم هم داشتند و فرقی قائل نبودن.
 
خسروپناه با اشاره به قدرت دیپلماسی دولت آیت‌الله رئیسی گفت: رژیم صهیونسیتی عزیزان ما را در سوریه به شهادت رساند که در پاسخ به آن با درایت و فرمان مقام معظم رهبری از خاک کشورمان بیش از ۲۰۰ موشک به اسرائیل زدیم در حالی که سازمان ملل نتوانست حتی یک بیانیه علیه ایران صادر کند در حالی که در گذشته یک موشک می‌ساختیم برای ما بیانیه می‌دادند، این نتایج دیپلماسی قوی شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: فعال سازی ۸ هزار مجتمع صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل، کاهش بیکاری از ۹ درصد به ۷ درصد، افزایش ۲۲ درصدی صادرات غیرنفتی و رشد اقتصادی و فروش نفت، کاهش تورم از ۶۰ درصد به ۴۰ درصد، عضویت در سازمان شانگهای و برکس، صدور ۵ میلیون بیمه سلامت طی سه سال و آبرسانی به سنندج و خوزستان گوشه‌ای از اقدامات مهم اقتصادی و عمرانی و خدماتی دولت آقای رئیسی است‌.

انتهای خبر/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان