۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین به مصاف هم می‌روند
کد خبر: ۳۶۸۲۶۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۸ ساعت: ۸:۱۴ ↗ لینک کوتاه

در ایستگاه‌های پایانی لیگ برتر صورت می‌گیرد؛

پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین به مصاف هم می‌روند

تیم‌ فوتبال پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین امروز سه‌شنبه هشت خرداد ساعت ۲۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین رو در روی هم قرار می‌گیرند.

پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین به مصاف هم می‌روند
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران رقابت‌ها به اوج حساسیت خود رسیده است.
 
در ادامه این بازی‌ها و در یک رقابت حساس و دیدنی، تیم‌ فوتبال پرسپولیس و شمس‌آذر امروز سه‌شنبه هشت خرداد ساعت ۲۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین رو در روی هم قرار می‌گیرند.
 
قرمز پوشان پایتخت در هفته گذشته موفق شدند در بازی جالب و تماشایی بازی سه بر صفر باخته مقابل استقلال خوزستان را چهار بر سه به سود خود کنند و بعد از تساوی استقلال مقابل نساجی، صدرنشین لیگ برتر شوند.
 
 بازی شاگردان اوسمار ویرا در هفته بیست و نهم مقابل شمس‌آذر اهمیت دوچندانی دارد چون تفاوت این تیم با استقلال، رقیب دیرینه در صدر جدول فقط یک امتیاز است پرسپولیس تمام توان و تلاش خود را برای برد در این بازی گذاشته است.
 
 پرسپولیس با ۶۲ در رده اول جدول است و پیروزی در این بازی برای حفظ صدرنشینی برای سرخ‌پوشان بسیار حائز اهمیت است.
 
اما شمس‌آذر که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و با وجود اینکه فصل جاری را با منفی سه امتیاز آغاز کرد، توانست با بازی‌های درخشان و فوق‌العاده خیلی زود خود را از نیمه دوم جدول بالا بکشد و در پایان هفته بیست و هشتم با ۳۹ امتیاز در مکان ششم قرار بگیرد.
 
 سایت شمس‌آذر در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که کلیه بلیت‌های تیم میهمان و سهمیه بلیت بانوان میزبان به اتمام رسیده است و هواداران تیم پرسپولیس از خرید بلیت و حضور در سکوهای طرفداران شمس‌آذر خودداری کنند.
 
گفتنی است سعید دقیقی سرمربی شمس‌آذر قزوین با انتشار پست اینستاگرامی از خداحافظی خود با این تیم در پایان فصل خبر داد.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان